Ένα υπέροχο Βραβείο! Καιρό είχαμε!

12:41 μ.μ.
Για όσους λατρεύετε το Φθινόπωρο και κατ' επέκταση τον Χειμώνα, σας πληροφορώ ότι εδώ έχει έρθει. Ψυχρούλα από εχθές, βροχούλες και συννεφιές. Δεν ξέρω εάν θα ξανά φτιάξει, ελπίζω και εύχομαι πως ναι. 

Η φίλη Mamma-El μου χάρισε ένα ωραιότατο βραβειάκι ...


... τι αισιόδοξο! Μου αρέσει πολύ!

Ευχαριστώ τόσο πολύ, μιας και είχαμε καιρό να πάρουμε και να δώσουμε βραβειάκια! Έτσι όπως ορίζουν οι νόμοι της blogογειτονιάς, πρέπει να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις και με την σειρά μου να διαλέξω blogοσπιτάκια που θα παραλάβουν με την σειρά τους το βραβειάκι αυτό. 


Ξεκινώ να γράφω 7 πράγματα για τον εαυτό μου:

1. Είμαι υπερβολικά ειλικρινής πολλές φορές. Κάτι που είτε εκτιμάτε είτε μισείτε.

2. Είμαι αρκετά ευαίσθητη κάτι που προσπαθώ να διορθώσω. Δεν μου αρέσει να τσαλαπατιέμαι ψυχολογικά και συναισθηματικά.

3. Κρατώ μυστικά. Και να με βασανίσουν δεν θα πω τίποτα. Τόσο πολύ.

4. Έχω πείσμα. Πράγμα και καλό και κακό. Τις περισσότερες φορές κρατώ ισορροπία πάντως.

5. Εάν με πληγώσεις δύσκολα σε συγχωρώ ολοκληρωτικά. Δεν θα είναι ποτέ το ίδιο.

6. Για τα παιδιά μου και τους αγαπημένους μου πολλές φορές αμελώ τον εαυτό μου. Πρέπει να βρω ισορροπία εδώ.

7. Μου αρέσει η τάξη και η οργάνωση. Εάν το άφηνα αυτό εκτός ελέγχου σίγουρα θα ήμουν υπερβολική!


Τα 7 ιστολόγια που παραλαμβάνουν το βραβείο είναι τα παρακάτω, τα οποία θα ειδοποιηθούν με μήνυμα:

1. LOLIPOP
2. FashionSugarBubbles
3. Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα
4. Είμαι παιδί
5. Bits and Pieces
6. Ανθομέλι
7. my origami


Όσοι το παραλάβατε θα πρέπει να ακολουθήσετε τους κανόνες ... όχι έτσι θα σας αφήναμε χεχεχεχε :


1. Προσθέτουμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας!
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε!
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας!
4. Αναφέρουμε τους κανόνες!
5. Χαρίζουμε το βραβείο σε ακόμα επτά ιστολόγια της επιλογής μας!
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να μπορέσουν να το παραλάβουν!


Αναμένω αναρτήσεις από όλες σας!! Φιλιά!!



8 σχόλια:

  1. Δεν μπορούσες να μείνεις εκτός λίστας μου.
    Εσύ κι αν είσαι πολύπλευρη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο! Αν και το έχουμε πάρει πριν πολυ καιρό είναι και πάλι τιμή για μας να μας το προσφέρεις. Θα το αναφέρουμε σε επόμενη ανάρτησή μας!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τιμή μου το βραβείο σου! Σ΄ευχαριστώ θερμά, μιας και ο τίτλος versatile νιώθω πως μου ταιριάζει απόλυτα! Θα κάνω σίγουρα την ανάρτηση και θα ακολουθήσω τους κανόνες σαν καλό κορίτσι με...μια μικρή διαφορά (είμαι λίγο άτακτη κατα βάθος!): θα γράψω για 7 πράγματα που ΔΕΝ μου αρέσουν, μιας και πριν 3 αναρτήσεις έγραψα για 10 που αφορούν τον εαυτό μου! Το βραβείο θα πάρει τη θέση του με link σε σένα, στη σελίδα του blog μου που είναι αφιερωμένη στα βραβεία.
    Και πάλι σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. #Kathycallie
    Το είδα ότι το είχατε ξανά πάρει αλλά δεν πειράζει. :))

    #Eva
    Άντε, για εσένα και μόνο θα δεχθώ την άτακτη παράκαμψη των κανόνων! χαχαχαχα Αναμένω γα δω τα 7 πράγματα που Δεν σου αρέσουν! Σε ευχαριστώ πολύ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τιμά πολύ το βραβείο που μου έδωσες. Σε ευχαριστώ πολύ Κάλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. #Sheena Dimitriou
    χαίρομαι πολύ για την επικοινωνία την διαδικτυακή και μέσω ιστολογίων που έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.