''ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ'' ''ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΣ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ '' της αστρολόγου Ελίνας Σιδέρη

1:05 μ.μ.



ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΚΡΙΑΡΑΚΙΑ

Αυτήν την εβδομάδα χαρίστε του μια ζεστή-ζεστη αγκαλια για να χαλαρώσει,αγκαλίτσες,χαδάκια και φιλάκια λοιπον. Επειδη θα είναι από τις λίγες φόρες που θα σας παραπονεθεί μην το συγκρίνετε με άλλα παιδακια. Θα έχει έντονο το συναίσθημα της ζήλιας και θα είναι πιο κτητικό από πότε!

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΤΑΥΡΑΚΙΑ

Ευχαριστώ και πολύ κοινωνικό θα είναι το αγγελουδι σας αυτ
η την εβδομάδα,όλα τα βλεματα θα είναι στραμμένα επάνω του και όλα τα παιδάκια θα αναζητούν να παίζουν μαζί του. Πολλες-πολλες βολτουλες λοιπόν σε παιδότοπους και παρκα για να μοιραστείτε μαζί του τις νέες του φίλιες που θα ανακάλυψη.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΔΙΔΥΜΑΚΙΑ

Το παιδάκι σας αυτη την εβδομάδα θα θελήσει να αναζητήσει καινούρια ενδιαφέροντα και να δραπετεύσει σε καινούριες ιδέες παιχνιδιου. Κεντριστε του λοιπόν το ενδιαφέρον με νέες ασχολίες που θα το κάνουν ευτυχισμένο.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΚΑΡΚΙΝΑΚΙΑ

Το μικρο σας θα σας απασχολήσει λίγο αυτη την εβδομάδα με την συμπεριφορά του ως προς τους αλλους. Με αυτούς που αγάπα και συμπαθεί θα είναι χαρούμενο και γελαστό,με άλλους πάλι που δεν συμπαθεί θα είναι λίγο απομακρο. Αφηστετο να λειτουργήσει αυθόρμητα όπως εκείνο θέλει.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙΑ

Πολύ- πολύ αγάπη και ασφάλεια θα χρειαστεί το μικρο σας αγγελούδι αυτη την εβδομάδα,δεν θα είναι και στα μεγάλα του κεφια. Αγγαλιτσες και φιλάκια λοιπόν για να απολαμβάνει την ζεστασιά της μαμάς του,φυσικά παρεα με το αγαπημένο του αρκουδάκι.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΚΙΑ

Επιβραβεύση θα θέλει κάθε ώρα και στιγμή αυτη την εβδομάδα το χαϊδεμένο σας μικρο. Καντετο λοιπόν να πλέει σε πελάγη ευτυχίας με μια απλή μόνο λεξούλα ''μπράβο'' που θα του χαρίσετε και αυτό θα σας ανταποδώσει το μεγάλο του υπέροχο χαμόγελο.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΖΥΓΑΡΑΚΙΑ

Την δίκη σας θαλπωρή και το ενδιαφέρον σας θα χρειαστεί το παιδάκι σας αυτή την εβδομαδα. Καθημερινα άπλα πράγματα θα το κάνουν ευτυχισμένο,όπως να τραγουδήσετε και να χορέψετε μαζί του,να παίξετε με τα αγαπημένα του παχνιδια,να ζωγραφίσετε και να του διαβάσετε τα παραμυθάκια της γιαγιας που του αρέσουν πολύ.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΣΚΟΡΠΙΟΥΔΑΚΙΑ

Λιγο υπομονετικοί θα πρέπει να είστε με τα μικρά σας ζουζουνακια,καθώς η διάθεση τους θα περνάει έντονα σκαμπανεβάσματα και δεν θα ξέρει τι θα πρωτοθυμηθεί από εσας. Μη μου ταράζεστε όμως γιατί το μόνο που θέλει είναι να τραβήξει την δίκη σας προσοχή,ζητώντας συνεχεία από εσάς την μια να του φτιάξετε γάλα,την άλλη να του φτιάξετε το αγαπημένο του φαγητό και ταυτόχρονα να ζητάει και το κέικ της μαμάς.

ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΤΟΞΟΤΑΚΙΑ

Αυτή την εβδομάδα το μικρακι σας θα έχει έντονο το συναίσθημα της συντροφικότητας και της επικοινωνιας. Δωστε του λοιπόν πολύ από το χρόνο σας και χαρίστε του πολλές-πολλες αγκαλίτσες.

ΜΙΚΡΆ ΜΟΥ ΑΙΓΩΚΕΡΑΚΙΑ

Θα σας έκπληξη αυτη την εβδομάδα το γλυκούλη σας όταν θα το δείτε πόσο κοινωνικό μπρορει να ειναι. Δειξτε του λοιπόν τον ενθουσιασμό σας και μοιραστείτε απλόχερα τα συναισθήματα σας μαζί του.

ΜΙΚΡΆ ΜΟΥ ΥΔΡΟΧΟΑΚΙΑ

Ίσως αυτη την εβδομάδα σας κάνει να αναθεωρήσετε για το πως μπορεί να σκεφτείτε το μικρο σας,ξαφνικά θα κάνει ότι τα γνωρίζει όλα και ότι μπορεί να αποφασίζει αυτό για τον εαυτό του. Αφηστε το να πάρει πρωτοβουλίες και να σας της εκφράσει.

ΜΙΚΡΆ ΜΟΥ ΨΑΡΆΚΙΑ

Το μικρο σας ψαράκι αυτη την εβδομάδα θα αποφασίσει να ανακαλύψει νέους φίλους,μη του χαλάσετε αυτη του την επιθυμια. Καντε του το όνειρο του πραγματικότητα πηγαιντετο σε παιδότοπους και πάρκα που είναι γεμάτο παιδάκια για να κάνει της νέες γνωριμίες του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.