Ένα δώρο που μου έφτιαξε την ημέρα, και μου έδωσε δύναμη για τηνεβδομάδα!


Είναι πολυ ωραίο όταν είσαι χαρούμενη, και αυτη τη χαρα θες να την μοιραστεις με όλο τον κόσμο, άσχετα το πόσο μικρή ή μεγάλη μπορει να είναι, δεν παίζει κανένα ρόλο. Αρκεί που ένα τόσο δα πραγματάκι, μια τόσο δα κίνηση κάνει όλα να αλλάζουν.

Παρέλαβα ένα δωράκι. Απο μια πολυ καλη φίλη, που ανθπομωνω να γνωρίσω απο κοντα, γιατί μέχρι τώρα είναι ιντερνετικη. Εδω να σας πω ότι τις τελευταίες ημέρες γνωρίζω άτομα που έχουν το ίδιο μήκος κύματος με εμένα. Δεν πιστεύω στις συμπτώσεις, όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Στο δια ταύτα όμως....


Λόγο και Αγίου Βαλεντίνου το δωράκι είναι σχετικό με την εορτή. Κόκκινο, με καρδουλες, με γουράκια απάνω για καλη τύχη, και πραγματικά πιστεύω ότι θα φέρει γιατί το συγκεκριμένο έχει φτιαχτεί για αυτο ακριβώς το σκοπό. Για τύχη.

Δεν έχω λόγια να την ευχαριστήσω την Έλενα για αυτη την κίνηση και επιπλέον για το πόσο πολυ έχει εργαστεί τόσο χειρονακτικα όσο και πνευματικά για αυτο το δώρο! Όπως λέει η ίδια, το κάθε ένα αξεσουάρ που της παραγγέλνουν, όταν γνωρίζει την κοπέλα που το παραγγελνει, θα βάλει μια μικρή πινελιά δικιά της με βάση αυτο που αισθάνεται, αυτο που εκπέμπει η εκάστοτε κοπέλα για εκείνη. Μπορείτε να το φανταστείτε;

Είναι δυο κομμάτια. Τα έχω φορέσει στο ένα χέρι. Τα λατρευω!!!!!!!!!!!!!

Την Έλενα μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα της στο Facebook στην παρακάτω διεύθυνση :
https://www.facebook.com/el.art.m



2 σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.