Babies new born!


Οι ημέρες που πέρασαν ήταν γεμάτες. Σήμερα, αν και είμαι πολύ κουρασμένη, είμαι χαρούμενη! Ήρθαν στον κόσμο δύο παιδάκια στην οικογένειά μας και μας γέμισαν μεγάλη χαρά! Την ίδια μέρα οι δυο μανούλες γέννησαν σε διαφορετικά μαιευτήρια. Η μία κοριτσάκι και η άλλη αγοράκι. Όλα καλά και στις δύο! 


Πανέμορφα παιδάκια, όχι να το παινευτώ, αλλά ναι κάνουμε ωραία παιδιά στο σόι μας! Όλη την ώρα της αναμονής, θυμόμουν τις δικές μου μνήμες από τις γέννες με τα παιδιά μου και για λίγο είχα συγκινηθεί. Η όλη εμπειρία και διαδικασία από την ημέρα της σύλληψης μέχρι την γέννα είναι πέρα από κάθε αμφιβολία ένα θαύμα. Ένα θαύμα που δυστυχώς πολλοί δεν το αντιλαμβάνονται. 

Στην αίθουσα αναμονής όλοι γίνονται μια μεγάλη οικογένεια και ανταλλάσουν ευχές και χαμόγελα για το καλοσόρισμα του νέου μέλους. Όλοι κοιτάνε προς την κατεύθυνση των χειρουργείων και με το που ανοίγει η πόρτα κοιτάνε με αγωνία για το ποιό όνομα θα φωνάξουν αυτή τη φορα. Και μετά... το μικρό καλαθάκι με το μικρό πλασματάκι μέσα! Τόσο μικρό, τόσο αθώο, γεμάτο υγεία! Το μικρό θαυματάκι καλοσόρισε!

Φυσικά, μετά η μαμά του που έλαμπε από ευτυχία! Αν και ήταν το τρίτο της, κάθε φορά είναι σαν να είναι πρώτη φορά. Κάθε φορά ξεχωριστή και μοναδική. 

Η περίφανη θεία, δηλαδή εγώ, δεν έχω παρά να ευχηθώ ότι καλυτερότερο για το νέο ανηψούδι! 

Το δεύτερο νεογέννητο θα το επισκευτούμε εντώς των ημερών! Και θα σας έχω και άλλα νέα!


Φυσικά δεν έλλειψαν τα παρατράγουδα του δημοσίου... δεν θέλω να αναφερθώ και να χαλάσω την ωραία ανάμνηση, αλλά στο τσακ ήμασταν να καλέσουμε μέχρι και κανάλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.