Θήκη για χαρτομάντηλα

  Άραγε τι μπορεί να φτιάξει κανείς με ένα άδειο κουτί παπουτσιών,ένα σταυρόλεξο και διάφανο αυτοκόλλητο;;;;;

Μια υπέροχη θήκη για τα χαρτομάντηλα!!!!


  Χθες πάλι είχα αϋπνίες και δεν ήξερα τι να κάνω...πήρα πάλι το σταυρόλεξο στα χέρια μου και τότε.......μου ήρθε η ιδέα!!!

Να κάνω μια απλή και εύκολη κατασκευή...

  Πήρα λοιπόν ένα άδειο κουτί παπουτσιών,έκανα ένα μικρό άνοιγμα στο καπάκι,κόλλησα επάνω του τις σελίδες του σταυρόλεξου μου και μετά το έντυσα με το διάφανο αυτοκόλλητο(αυτό που βάζουμε και στα βιβλία). Έπειτα έβαλα μέσα το κουτί με τα χαρτομάντηλα που είχα στο κομοδίνο μου. Τόσο απλά....
  Δοκιμάστε κι εσείς να φτιάξετε και ντύστε το κουτί σας με φαντασία,στο στυλ που ταιριάζει στον χώρο σας!

Η φίλη μας Fran Decoupage έκανε την δική της παραλλαγή για την συγκεκριμένη κατασκευή!



Την ευχαριστούμε πολύ για τις φωτογραφίες και που της άρεσε η ιδέα μας! Επισκεφθείτε την σελίδα της στο facebook για να δείτε τις κατασκευές της!






17 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία κατασκευή και μεταμόρφωση!! Μου έδωσες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου αρέσει και ακόμη πιο πολύ χαίρομαι που σας ''ξεσηκώνω''...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη κατασκευή
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ καλό!! και πρακτικό και εύκολο!! Από το πάρτι της Εύης ήρθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελπίδα!!! Καλώς ήρθες στο blog!!! Έρχομαι με την σειρά μου και σε εσάς!!!

      Διαγραφή
  5. υπέροχη η ιδέα σου, Κάλλη!

    αλλά και το ντεκουπάζ...πάντα θα ήθελα να μάθω αυτή την τεχνική!

    φιλιά
    Αλεξία momyof6
    από το λινκ πάρτυ της Εύης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξία! Καλώς ήρθες! Ούτε κι εγώ το έχω πολύ με το ντεκουπάζ, αλλά αυτός ο τρόπος είναι πολύ πιο εύκολος, με την έννοια ότι είναι σαν να ντύνεις ένα βιβλίο! Κόλλα κάτω, χαρτί, διάφανο αυτοκόλλητο χαρτί και έτοιμο! Και φυσικά βάζεις ότι μπιχλιμπιδάκια θέλεις! Έρχομαι να δω την κατασκευή σου!

      Διαγραφή
  6. καταπληκτική ιδέα!!!εγινε πολύ εντυπωσιακό το κουτί!!!αλλά και αυτό με το ντεκουπάζ..μονιαδικό και αυτό!!ήρθα απο το λινκ παρτυ της ευης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα!! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  7. Εξυπνη ιδέα! Καλά το πώτο κουτάκι με τα σταυρόλεξα τέλειο!!!
    από το πάρτυ του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βλέπω να το δοκιμάζεις!! Ευχαριστώ που πέρασες από το ιστολόγιο!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα !!!πολύ έξυπνη κ απλή η κατασκευή !!!ερχομαι απο το παρτυ της Εύης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα ειναι η επομενη μου κατασκευη.
    link party mama's
    φιλια
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αναμένουμε φωτογραφία όταν την κάνεις!! Σε ευχαριστώ που πέρασες!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.