"Έλα μωρέ στο σπίτι είσαι όλη ημέρα" ... Αλήθεια;;;;

9:56 π.μ.

Έχω υπάρξει εργαζόμενη μαμά και τα τελευταία έτη είμαι άνεργη μαμά. Και ενώ όλοι, κι εγώ επίσης, πιστεύανε πως ως άνεργη θα έχω όλο τον χρόνο δικό μου στο σπίτι, για να ασχοληθώ με το σπίτι και τα παιδιά, έγινε το ακριβώς αντίθετο.


Το εκνευριστικό είναι πως δεν σε πιστεύουν όταν λες πως δεν έχεις χρόνο! Είναι τόσο απλό!

Ξυπνάς στην καλύτερη περίπτωση στις 7.00πμ για να προλάβεις να ετοιμαστείς εσύ και να ετοιμάσεις και τα παιδιά για το σχολείο, φυσικά με έτοιμο το πρωινό τους.

Περίπου στις 8.30πμ είσαι σπίτι και μαζεύεις τα κρεβάτια, αρχίζεις τα πλυντήρια, ξεκινάς το φαγητό.

Μεταξύ του απλώματος των ρούχων και ξανά πλυντήριο, ρίχνεις ματιές στο φαγητό και κάνεις ένα σκούπισμα και ξεσκόνισμα.

Ήρθε η ώρα να απλώσεις το 2ο πλυντήριο και κάπου εκεί να έχει γίνει και το φαγητό.

Ετοιμάζεσαι και βιαστικά θες να προλάβεις μερικά ψώνια -στα γύρω μαγαζιά- πριν έρθει η ώρα για να παραλάβεις τα πιτσιρίκια από το σχολείο.

Στις 12.20 πρέπει να είσαι στο σχολείο για να παραλάβεις τα παιδιά. Πάτε σπίτι, τρώτε το μεσημέρι και χαλαρώνουν λίγο πριν ξεκινήσει το διάβασμα για την επόμενη ημέρα. Η μαμά, μαζεύει το τραπέζι, πλένει πιάτα συμμαζεύει τα ρούχα των παιδιών που έχουν αφήσει από εδώ και από εκεί. Και ξεκινά το διάβασμα!

Εν ώρα διαβασμάτων δεν μπορείς να κάνεις πολλά πολλά η αλήθεια. Και να θέλεις, θα ζοριστείς πολύ γιατί στάνταρ θα τα αφήνεις στην μέση.

Ήρθε η ώρα για τις εξωσχολικές δραστηριότητες. Πήγαινε τα παιδιά και φέρτα μετά πίσω.

Να τελειώσουν ίσως εκκρεμότητες από το διάβασμά τους, να κάνουν μπάνιο και να κοιμηθούν.

Η μαμά, αφού μαζέψει τα στεγνά ρούχα που έπλυνε το πρωί και σιδερώσει και τα τακτοποιήσει, να κάνει κι εκείνη ένα μπάνιο και επιτέλους ίσως να χαλαρώσει!


Τώρα μέσα σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε τυχόν εξωτερικές δουλειές του τύπου τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, επισκέψεις, κλπ κλπ.
Και εννοείτε το ενδιαφέρον στον σύζυγο που πρέπει να ασχοληθούμε και με τα δικά του.


Μην ξεχνάμε πως πρέπει να είμαστε πάντα άψογες και όμορφες ... στην πένα!!

Σίγουρα πολλά θα μπορούσαν να προστεθούν στην παραπάνω λίστα... αλλά όσο μπορούσα προσπάθησα, πιέστηκα πολύ η αλήθεια, να μην γράψω άλλα.

Κατά τα άλλα ...άνεργες μαμάδες μένουν σπίτι και δεν κάνουν απολύτως τίποτα... μόνο το σπίτι και τα παιδιά...
Και εδώ ταιριάζει το παρακάτω...


Πριν προλάβετε να μου πείτε πως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, θα σας πω πως ναι έχετε δίκιο υπάρχουν και οι εξαιρέσεις... Αλλά πιστεύω θα συμφωνήσετε μαζί μου πως τα παραπάνω είναι απλά ο κανόνας!


9 σχόλια:

  1. Πολύ σωστή! Μόνο όταν η μαμά σταματήσει να κάνει αυτά που κάνει συνήθως, συνειδητοποιούν όλοι τι τραβάει κάθε μέρα!! Κι εγώ εργαζόμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, αλλά πόσες από εμάς το κάνουμε αυτό όντως; Να σταματήσουμε να τα κάνουμε για τουλάχιστον μία ημέρα μπας και μας καταλάβουν;

      Διαγραφή
  2. Στο μυαλό μου είσαι! Εργαζόμενη μαμά εγώ, αλλά φτάνει το βράδυ και αισθάνομαι ότι δεν έχω κάνει ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα!! Και το κυριότερο δεν έχουμε κάνει για τον εαυτό μας κάτι!!

      Διαγραφή
  3. ααααχχχ μια απο τα ίδια κι εγώ!!! Εγώ σταμάατησα τη δουλειά κατ' επιλογήν αλλά είναι φορές που λέω...τι καλά που θα ήμουν στη δουλειά, θα ξεκουραζόμουν λιγάκι!!
    Φιλιά και υπομονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κατ' επιλογή την σταμάτησα πριν περίπου 7 χρόνια, και πολλές φορές το ίδιο λέω κι εγώ!! Υπομονή ναι, δεν μας έμεινε και τίποτα άλλο!!

      Διαγραφή
  4. Κι εμένα που δεν πάει σχολείο και τον έχω όλη μέρα στα πόδια μου μια από τα ίδια και χειρότερα γιατί πρέπει να του αφιερώνω και χρόνο και όχι μόνο να κάνω δουλειές. Δύσκολο να σε καταλάβει κάποιος αν οντως δεν το έχει ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εποχή που δεν πηγαίνανε σχολείο ομολογώ ήταν πάρα πολύ ζόρικη!! Αλλά σου υπόσχομαι πως τελειώνει μια εποχή και αρχίζει μια άλλη!! Κάθε ηλικία έχει τα δικά της σίγουρα...Υπομονή μάνα κι εσύ!!

      Διαγραφή
  5. Πιστεύω ότι μας έχει προικισει ο Θεός με το να μπορούμε και να αντέχουμε πολλά ταυτόχρονα. Πάντως οταν δεν δούλευα, δεν μπορούσα να εφαρμόσω και να τηρήσω κάποιο πρόγραμμα καθαρισμού και εργασιών του σπιτιού. Ενώ τώρα που εργάζομαι, προλαβαίνω πολλά περισσοτερα, ίσως γιατί δεν γίνεται να αναβληθούν με τίποτα.. Κουράζομαι βέβαια περισσότερο, αλλά λόγω της καθιστικης δουλειάς του γραφείου, ξεκουραζομαι και εχω περισσότερες σωματικές δυνάμεις. Βέβαια τα παιδιά ακόμα είναι προνηπια και δεν έχουμε διαβάσματα.... Μετά βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.