Το δικό μου γράμμα στον Άγιο Βασίλη

 
 
Και σκέφτομαι τι να ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη φέτος.
Δεν θυμάμαι τι είχα ζητήσει πέρσι τα Χριστούγεννα ή βασικά εάν είχα ζητήσει καν
ή πότε είχα σταματήσει να στέλνω γράμματα. Υποθέτω θα ήμουν Δημοτικό.
Κάπου εκεί είχα αντιληφθεί ότι δεν φέρνει τα δώρα ο Άγιος Βασίλης,
κι αυτό γιατί ήμουν άρρωστη κρεβατωμένη με παιδική αρρώστια και
έπιασα εν μέρη στα πράσα τους γονείς μου!
 
Παιδάκια δημοτικού τώρα είναι πιο ξύπνια να το πω; Η κόρη μου πιστεύει σε αυτό το παραμύθι, κάποιες φίλες της όμως όχι, και αρχίζει η αντιπαράθεση.
Κι εγώ της λέω πως ο Άγιος Βασίλης είναι πνεύμα. Το νόημα των Χριστουγέννων είναι πολλαπλό. Και δεν πρέπει να το ξεχνάμε κατά την διάρκεια όλου του έτους.
 
Αν έστελνα ένα γράμμα τι θα ζητούσα;
Είναι τόσα πολλά. Πως να διαλέξω μόνο ένα;
 
"Το πρόβλημα" με εμένα είναι ότι δεν ζητάω για εμένα. Αλλά για τους άλλους ή για όλους μας.
 
Μπορεί να λείπουν πολλά και η λίστα να είναι μεγάλη,
αλλά άλλοι δεν έχουν ούτε τα αυτονόητα.
Φέτος λοιπόν, για εμάς, θα ζητήσω μόνο υγεία. Πραγματικά, όλα τα άλλα διορθώνονται, λύνονται, βρίσκονται τρόποι και ξεπερνιούνται. Η υγεία όμως, είναι ένα αγαθό που δεν μπορούμε να το βρούμε στο ράφι ενός super market ούτε να το παραγγείλουμε και να μας έρθει.
 
Για αυτό καλέ μου Άγιε Βασίλη,
θέλουμε Υγεία!
Και σε παρακαλώ, να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι να σου ξανά στείλω γράμμα!
 
 
Κάλλη Κ.


2 σχόλια:

  1. Το ίδιο δώρο θα ζητήσω κι εγώ από τον Άγιο Βασίλη + αγάπη! Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές να έχουμε κοριτσάκι!! Εύχομαι όλος ο κόσμος να περάσει όπως επιθυμεί!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.