Τα αγαπημένα μας επιτραπέζια φέτος!

Ποιος είπε ότι τα αγόρια δεν μπορούν να παίξουν με τα "κοριτσίστικα" παιχνίδια, ή ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να παίξουν με τα "αγορίστικα" παιχνίδια;
Πόσες φορές έχουμε ακούσει να λένε σε αγοράκι "κορίτσι είσαι και θα παίξεις με τις κούκλες;".

Αυτά όλα όμως πρέπει να τα αφήσουμε στο παρελθόν σιγά σιγά. Είμαι από τις μαμάδες που αφήνω τον γιο μου και την κόρη να παίξουν με παιχνίδια που θεωρούνται κοριτσίστικα και αγορίστικα. Δεν φοβάμαι ούτε έχω το άγχος, πως εάν παίξει ο γιος μου με κούκλες δεν θα γίνει άντρας. Ή εάν η κόρη μου παίξει με αγορίστικα παιχνίδια, θα χάσει την τσαχπινιά της.
Θα είμαι ειλικρινής όμως. Δεν μου αρέσουν τα παιχνίδια που έχουν να κάνουν με όπλα. Πλαστικά πιστολάκια, καραμπίνες κλπ. Ίσως επειδή από παιδί δεν μου άρεσαν ποτέ κι εμένα. Τα θεωρώ βίαια και ξυπνούν βίαιες αντιδράσεις. Υπάρχει τόση μεγάλη ποικιλία σε άλλα παιχνίδια, όπως διαδραστικά, εκπαιδευτικά, οικογενειακά, επιτραπέζια, χειροτεχνίας, που έχουν να δώσουν κάτι.
Πάνω από όλα παιχνίδι σημαίνει διασκέδαση. Σαν παιδί μου άρεσαν πολύ τα επιτραπέζια παιχνίδια! Και τώρα ακόμη μπορώ να παίζω με τις ώρες! Φέτος διαλέξαμε μαζί με τα παιδιά επιτραπέζια παιχνίδια για να παίζουμε όλοι μαζί όλες τις ημέρες των γιορτών! Ήδη έχουμε παίξει πολλές ώρες Monopoly Junior και Καρχαριοδοντάκια (Χαρχαριοδοντάκιας όπως το λέει ο γιος μου)! Και τα δύο απευθύνονται σε ηλικίες 5 ετών και πάνω!
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και μερικές κατασκευές, ζωγραφιές βεβαίως και ευελπιστώ και μερικές βόλτες! Εσείς πως θα περάσετε φέτος τις γιορτές με τα παιδιά;

2 σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.