"Γκρινιάρα" νεολαία...

3:01 μ.μ.
Ημέρα Τετάρτη, ώρα περίπου 11.00π.μ. ,

Βρίσκομαι στο κτίριο της ΕΥΔΑΠ για πληρωμή λογαριασμού. Με το που μπαίνεις στην πόρτα παίρνεις αριθμό προτεραιότητας, όπως λέει και η σχετική ταμπέλα, για να εξυπηρετηθείς. Νο350... θέλω άλλα 3 νούμερα. Οκ!

Σε ένα λεπτό μόλις χτυπάει ένα ταμείο το νούμερό μου και τσουπ πάει ένας ηλικιωμένος για να εξυπηρετηθεί.

"Συγγνώμη κύριε, αλλά έχω το Νο350"

"Εντάξει κοπέλα μου, αφού εδώ λίγα άτομα είμαστε, δεν έχουμε πάρει αριθμό."

"Ναι, αλλά εγώ τι φταίω που έχω πάρει;"

"Ε και εγώ τι φταίω; Τι γκρινιάζεις;"

Και για να μην σας τα πολυλογώ, βλέπω το ύφος της ταμίας και καταλαβαίνω πως με συμπωνεί! Μου λέει πως έχει παραιτηθεί η ίδια από το συγκεκριμένο θέμα γιατί άκρη δεν έβγαζε... και φυσικά της είπα και εκεινής πως από εκείνους ξεκινάει όλο αυτό.

Θα ήθελα να πω σε αυτόν τον παππούλη πως εάν η γενιά τους μας μαθαίναν τι είναι το σωστό και το δίκαιο, τώρα ίσως τα πράγματα στην χώρα μας να ήταν καλύτερα.

Αν όλοι δεν κοιτούσαμε το πρόχειρο, το "έλα μωρέ, δεν πειράζει", το "σιγά το πράγμα", τότε μπορεί και να είχαμε καλύτερη μοίρα.

Γιατί κάποια πράγματα είναι στην λεπτομέρεια. Εκεί φαίνεται η διαφορά. Για αυτό αγαπητέ μου παππούλη η νεολαία τα αυτονόητα θέλει. Για αυτό αγαπητέ παππούλη όταν ξανά πεις πως η νεολαία "γκρινιάζει" σκέψου πως έφτασε η νεολαία εδώ που είναι και γιατί επιτέλους πρέπει να ζητάμε τα αυτονόητα!

 

6 σχόλια:

  1. πονεμενη ιστορια...και δε μπορεις να βγαλεις και ακρη!!!εσυ να βιαζεσαι και η "νεολαια"που δεν εχει αλλη δουλεια να εχει πιασει κουβεντα λες και ειναι στο καφενειο και σου κανουν και παρατηρηση!εσυ νεα εισαι περιμενε!μα καλε μου..για αυτο ακριβως!εχω τοσες δουλειες δεν ηρθα για καφε σαν εσενα απο τις 6πμ μαζι με την καθαριστρια της τραπεζας γιανα πιασω σειρα επειδη ειχα αυπνια!!!!τα πα και ξεθυμανα!δεν ειμαι αναγωγη αλλα με εσκασαν σημερα πρωι πρωι που επρεπε να προλαβω να παω στην δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πονεμένη ιστορία πράγματι! Δεν ελπίζω να αλλάξει η γενιά που πέρασε, αλλά ελπίζω η νέες γενιές -και εμείς μαζί- να κάνουμε την διαφορά! Μέχρι να γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος για να ζει κανείς ...υπομονή!

      Διαγραφή
  2. Να πω και τη δική μου ιστορία? Στην πρώτη εγκυμοσύνη 8ο μήνα, είμαι στο ΙΚΑ για κάτι χαρτιά που πρέπει να πάρω για την εταιρεία. Επειδή ξέρω ότι γκρινιάζουν παίρνω χαρτάκι και περιμένω στη σειρά. Κάποιοι μου λένε πως έχω προτεραιότητα και να περάσω, δεν ήθελα και πολύ πίεση... Παίρνω σειρά και τότε αρχίζουν όλοι οι παππούδες να με βρίζουν, η υπάλληλος να με υποστηρίζει, μέχρι που κάποιος λέει 'Φέρτε μου το νόμο που λέει πως έχει προτεραιότητα'!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εντάξει ... τι να πω ... την περίοδο της εγκυμοσύνης η αλήθεια πολλά βιώσαμε παρόμοια περιστατικά!

      Διαγραφή
  3. Αχχχ αυτό το δημόσιο και αχχχχ αυτές οι σειρές σε αυτό. Εγώ εκνευρίζομαι πάντα με τους υπαλλήλους που οι περισσότεροι εκνευρίζονται που σε εξυπηρετούν. Οι παππούδες πάντα ανυπόμονοι κλασσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι οι υπάλληλοι τα δίκια τους έχουν που όλη την ημέρα αντιμετωπίζουν παππούληδες και γιαγιάδες. Ευτυχώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.