Ράφι με ...προσωπικότητα! από Creating-Something More!

Για αυτήν την όμορφη ανάρτηση ευχαριστώ πολύ την φίλη Mpia Vlas από την σελίδα της Creating-Something More! Μας δίνει ιδέες για πρωτότυπα ράφια που ταιριάζουν στην προσωπικότητα και την αισθητική του κάθε ενός! Επισκεφθείτε την για πολλές ακόμη ιδέες!
~~~~~~
Ακούς την λέξη ράφι και το μυαλό σου πάει στο κλασσικό κομμάτι ξύλου με την συγκεκριμένη διάσταση που πουλάνε στα καταστήματα.Θα μου πεις υπάρχει και ο μαραγκός που κάνει αυτή την δουλειά και μάλιστα με τα μέτρα που θες εσύ αλλά μήπως να κάνουμε κάτι και εμείς;
Για να δούμε μερικές ιδέες που ξέρετε ίσως να ταιριάζει κάποια στο δικό σας σπίτι !!!!
Ράφια λοιπόν με ζωνάρι δερμάτινο ή κρεμασμένο με καραβόσχοινο από το ταβάνι.
Αν πάλι έχετε μικρές παλέτες θα ήταν εξίσου μια υπέροχη ιδέα σαν βάση για να βάλετε τα ψάθινα καλαθάκια σας ή ακόμα και για τους λάτρεις του είδους "Βιβλία" - Έξυπνο και πολύ πρωτότυπο.....όμως δεν μένουμε μόνο εκεί.
Έχουμε και για τους μικρούς μας φίλους που σίγουρα θα τους αρέσει πολύ.
Αλλά ένα από τα αγαπημένα μου ίσως επειδή και εγώ ψάχνω που να βάλω τα μικρά μου γλαστράκια είναι αυτό το ράφι.......
Επιτέλους όλα κάποια στιγμή βρίσκουν την θέση τους!

4 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα...αλλά αυτό με το skateboard είναι απίθανο. θέλω κι εγώ να τους το κάνω στο δωμάτιο τους! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως για αγορίστικο δωμάτιο είναι τέλειο!!!! Εγώ ξεχώρισα το ράφι με θέση για γλαστρούλες!!!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.