Δώστε χρώμα στις κούπες σας!

9:54 π.μ.
Πρόσφατα,καθώς χάζευα στο διαδίκτυο, ''έπεσα'' πάνω σε ένα υπέροχο βιντεάκι. Πως να δώσετε χρώμα και στυλ σε μια κούπα,χρησιμοποιώντας ...μανό!
Αυτό ήταν....ξετρελάθηκα!!!
Τέλεια ιδέα και πάρα πολύ εύκολη κατασκευή.

Έτσι,αποφάσισα να την δοκιμάσω αμέσως....
Άσπρη κούπα δεν είχα,όμως έχω πολλές μαύρες(το αγαπημένο μου χρώμα βλέπετε,χιχι)

Πήρα λοιπόν την κουπίτσα μου...



τα μανό μου...



 και ....έτοιμη!!!!!





Mην ακούσω ξανά,ότι δεν βάζω χρώμα στην ζωή μου....χαχαχαχαχα


5 σχόλια:

  1. καλα πολύ ωραίο! ουτε που το είχα σκεφτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάνε πειράματα και αναμένουμε τις φωτογραφίες σου!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Kathy μου δες το βιντεάκι που έχουμε στο link για να βοηθηθείς πιο καλά! Βάζεις το μανό της αρεσκείας σου στο νερό! Θα το δοκιμάσεις; Αναμένουμε τις φωτογραφίες!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.