Πίνακας λογαριασμών κλπ ~ DIY

8:35 π.μ.

Καιρό ήθελα να κάνω κάτι για να οργανώσω τους λογαριασμούς, κάπου που να φαίνονται και να φαίνονται όμορφοι... όσοι μπορούν να είναι όμορφοι οι λογαριασμοί εδώ που τα λέμε... μην το σχολιάσουμε καλύτερα αυτό!
Έβλεπα πολλές κατασκευές στο διαδίκτυο αλλά πάντα κάτι δεν μου άρεσε, δεν με βόλευε, ή δεν είχα τα υλικά. Έτσι, πρώτα πρώτα είδα τι έχω εύκαιρο για να φτιάξω ...κάτι! Ειλικρινά δεν είχα ιδέα τι να πρωτοκάνω αλλά το ένα έφερε το άλλο...

Το αποτέλεσμα είναι αυτό ...


Αυτά που χρειάστηκα ήταν:

~ 1 χαρτί χοντρό, κατασκευών με σχέδια, (διάλεξα σε πράσινες αποχρώσεις και ριγέ)
~ 1 χοντρό χαρτόνι για επιπλέον στήριξη
~ 1 διάφανη θήκη από αυτές που βάζουμε σε ντοσιέ
~ κόλλα
~ λίγη washi tape (διάλεξα μία κόκκινη ριγέ)
~ δαντελένια ταινία για να το κρεμάσω


Ουσιαστικά κόλλησα το ριγέ πράσινο χαρτί πάνω στο χαρτόνι.  


Δίπλωσα την διαφάνεια όπως περίπου φαίνεται στην φωτογραφία παρακάτω,
και την κόλλησα απάνω στο ριγέ πράσινο.
Ουσιαστικά δημιουργούνται 4 χώροι για να βάλεις ότι χαρτιά θέλεις.



Μην ξεχάσετε να κόψετε το κάτω μέρος της θήκης
για να μπαίνουν κι εκεί
χαρτιά.

Κόλλησα την washi tape κάτω, αριστερά και δεξιά της διαφάνειας.


Η κορδέλα δαντέλα την κράτησα από ένα δωράκι που μου είχαν φέρει.
Έχω το συνήθειο να κρατάω ότι μου αρέσει από συσκευασίες, γιατί να,
καλή ώρα, κάπου θα χρειαστούν για να κάνω κάτι.

Σας αρέσει;






5 σχόλια:

  1. Κάλλη τι ωραία ιδέα.. Μου αρέσει πολύ! Τέρμα πια οι λογαριασμοί στο ψυγείο! Να ανοίξει χώρος για φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!! Στο ψυγείο μου εγώ έχω ζωγραφιές των παιδιών και μαγνητάκια!!

      Διαγραφή
  2. Πανέξυπνο!! Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει και με ένα κομμάτι κόντρα πλακέ, υπόλοιπο απο κατασκευή. Στο ψυγείο ο αέρας μου τα ρίχνει συνέχεια και εκνευρίζομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια μπορεί να γίνει από κόντρα πλακέ! Υπάρχουν πολλές παραλλαγές. Φτάνει να βρεις αυτή που σε βολεύει ανάλογα τον χώρο σου. Τα υλικά σου. Το γούστο σου.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.