Κασέτες...κάτι από το παρελθόν!


Ο junior έκανε μια ανακάλυψη σήμερα ...ξετρύπωσε τις παλιές κασέτες της μαμάς με παραμύθια και τραγουδάκια από μια άλλη εποχή... με καταπληκτικές φωνές ηθοποιών! Και ναι ...παίζει και το κασετόφωνο και οι κασέτες! (Φυσικά δεν ήξερε τι είναι ούτε πως λέγεται...παιδιά της τεχνολογίας).

Λέτε μετά από κάποια χρόνια να έχουν συλλεκτική αξία; Προς το παρόν φυλάσσονται σε ένα συρτάρι μαζί με πολλές άλλες, μεταξύ των οποίων και πολλές από ηχογραφήσεις τραγουδιών από ραδιοφωνικούς σταθμούς! Με αφιερώσεις και στιχάκια! Κάναμε την βόλτα μας στο παρελθόν!

Έχετε κρατήσει κι εσείς τέτοιες κασέτες; 




9 σχόλια:

  1. Πρέπει να έχω κρατήσει κάποιες! Κράτησα σίγουρα 2 στις οποίες ηχογραφούσαν οι γονείς μας τις φωνές μας γιατί τότε δεν είχαμε κάμερα!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες! Προσπαθούσαν να με ηχογραφήσουν και εμένα οι γονείς μου, αλλά δεν θυμάμαι να τα κατάφεραν! Θα τους ρωτήσω εάν υπάρχει τέτοιο ντοκουμέντο!

      Διαγραφή
  2. Πω πω!!!! πρόσφατα μιλουσα με ένα φίλο και μιλάγαμε για κασέτες!!!! Λέγαμε πως η νέα γενιά ποτέ δε θα μάθει τη σχέση που έχει ένα μολύβι με μια κασέτα! χα χα χα
    Έχω κρατήσει κι εγώ μερικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δει την σχετική φωτογραφία στα social με το μολύβι και την κασέτα;;;; χαχαχαχα Αυτό ακριβώς!!

      Διαγραφή
  3. α αναμνησεις! εχει και η μαμα μου μια κασετα απο την αμπρα καταμπρα και οταν την ανακαλυψαν τα παιδια και τους εξηγησε τι ειναι γιατι δεν ειχαν ξαναδει ξετρελαθηκαν. Απο τοτε μια φορα την εβδομαδα θα ακουσουν σιγουρα αυτα τα παραμυθια! Αληθεια ποιες εχεις εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά Μαρία μου, από παραμύθια και τραγουδάκια παιδικά, αυτά που βλέπεις στην εικόνα έχουν επιβιώσει από τότε! Οι υπόλοιπες είναι ηχογραφήσεις από ραδιόφωνο, ή από αγαπημένα συγκροτήματα. Πραγματικά από τις πιο όμορφες αναμνήσεις... να βάζω πιτσιρίκι -πριν πάω σχολείο- στο κασετόφωνο και να ακούω κάθε μεσημέρι!

      Διαγραφή
  4. Τι μου θύμησες.. Και εμένα με ηχογραφούσαν όμως τις περισσότερες φορές άκουγες να μαλώνω με τον αδερφό μου και τη μάνα μου να με μαλώνει ως μεγαλύτερη! χαχαχα Αυτό με τραγούδια που ηχογραφούσαμε... ιδιαιτέρως όταν νομίζαμε πως είμαστε ερωτευμένες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτοί οι έρωτες! Τι είπες τώρα! Τελικά τα ωραιότερα χρόνια ήταν!

      Διαγραφή
  5. καλησπερα..θα μπορουσε καποιος να μου πει που μπορω να τα βρω αυτα τα τραγουδια?μου ξυπνησατε αναμνησεις αλλα δυστυχως εχω χασει τις κασετες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.