Λίστες στο facebook!

Το παραδέχομαι, μου αρέσει η οργάνωση, είναι και στο ζώδιό μου άλλωστε. Αλλά προσπαθώ να βάζω ένα μέτρο πάντα!
Με είχε κουράσει πολύ να προσπαθώ να βρω κάτι που θέλω στο facebook. Παρακολουθώ πολλές σελίδες και προφίλ, και έχανα πολλά! Στο facebook υπάρχει πλέον η δυνατότητα να δημιουργούμε λίστες. Τι είναι αυτό;

Μπορούμε να βάλουμε σε μία λίστα πχ σελίδες που αφορούν την μόδα, ή σελίδες blogging στην περίπτωσή μας. Επίσης, μπορούμε να οργανώσουμε τους φίλους μας σε διάφορες λίστες, ίσως ανάλογα τα ενδιαφέροντα.
Γιατί να το κάνεις αυτό; 
Μου γλύτωσε πολύ χρόνο με το να ψάχνω κάτι να βρω. Ιδέες για φαγητό ή γλυκό για παράδειγμα. Έχω συγκεντρωμένες όλες τις σελίδες που έχουν να κάνουν με το φαγητό σε μία λίστα.
Θέλω να ενημερωθώ για νέες κυκλοφορίες βιβλίων; Βάζω όλες τις σελίδες που έχουν να κάνουν με βιβλία σε μία λίστα, πχ εκδοτικούς οίκους.

Μου παίρνει πολύ χρόνο για να το ολοκληρώσω όλο αυτό, αλλά πραγματικά αξίζει! Σου γλυτώνει χρόνο μετά!
Για να φτιάξεις μια λίστα λοιπόν, δεν είναι δύσκολο.


Εδώ είναι οι λίστες που προσπαθώ να φτιάξω. Στο "Kalli's blog" έχω βάλει όλα τα blog που παρακολουθώ. 
Τις υπόλοιπες ...σιγά σιγά τις οργανώνω! 


Για να φτιάξετε μια λίστα κάνετε κλικ στο "Ενδιαφέροντα". Θα το βρείτε κάτω αριστερά στην αρχική σας σελίδα.
Σε αυτό το σημείο βρίσκονται και όλες οι λίστες που έχετε δημιουργήσει.


Κάντε κλικ στην "Δημιουργία λίστας" και ακολουθήστε τα βήματα επιλέγοντας κάθε φορά αυτά που θέλετε να προσθέσετε από σελίδες και προφίλ.

Έξτρα tip: Προσθέστε τις λίστες στα "αγαπημένα σας" για να έχετε πρόσβαση άμεση ανά πάσα στιγμή!


Εάν θέλουμε τώρα να επεξεργαστούμε μια λίστα που έχουμε ήδη φτιάξει, την επιλέγουμε από την αριστερή στήλη που την έχουμε προσθέσει...


Στο κουτάκι απάνω δεξιά εμφανίζονται οι επιλογές μας. Κάνοντας "προβολή όλων" σας τα εμφανίζει σε παράθυρο και αφαιρείτε ή αντίστοιχα προσθέτετε σελίδες ή προφίλ.


4 σχόλια:

  1. Τέλειο! Και γω χάνομαι και μου σπάζει τα νευρα! Θα το εφαρμόσω και θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το βρήκες ενδιαφέρον και πρακτικό! Θέλει λίγη υπομονή στην αρχή γιατί είναι χρονοβόρο. Θα δεις όμως πως θα σε βολέψει! Αναμένω να μου πεις όταν το ολοκληρώσεις!

      Διαγραφή
  2. Κάποτε σου επέτρεπε την ώρα που έκανες like σε νέα σελίδα να την έβαζε και απευθείας σε λίστα. Τώρα πρέπει να πας μέσα στη λίστα και να προσθέσεις τη σελίδα που θες, νομίζω. Κάπως έτσι το παράτησα.. αλλά πρέπει να το ξανά αρχίσω γιατί βολεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως ισχύει αυτό! Ήταν πιο άμεσο και εύκολο με τον τότε τρόπο. Απλά τώρα... είτε παρακολουθείς μιας σελίδα, είτε όχι, (να έχεις ή να μην έχεις κάνει "μου αρέσει"), πάλι μπορείς να την προσθέσεις στην λίστα.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.