Ώρα πακεταρίσματος...


Είμαστε στην περίοδο που ετοιμαζόμαστε για διακοπές -επιτέλους- στο εξοχικό κοντά στην θάλασσα, να κάνουν όσα περισσότερα μπάνια γίνεται τα παιδιά, να ξεφύγουμε από τους ρυθμούς της πόλης και να επιστρέψουμε -με το καλό- με γεμάτες μπαταρίες.

Οι ετοιμασίες μας περιλαμβάνουν όλα αυτά τα πράγματα που θέλουμε να έχουμε μαζί ...αλλά φυσικά όλα δεν γίνεται να τα πάρουμε. Είμαι πάντα των λιτών και απλών πραγμάτων ...εγώ ...γιατί τα παιδιά είναι άλλη ιστορία! Προσπαθώ όσο μπορώ να οργανώσω το θέμα αυτό και οι λίστες πάντα με βοηθάνε για να μην ξεχάσω κάτι ...κάτι τουλάχιστον ιδιαίτερης βαρύτητας.
Μια τέτοια λίστα μπορείτε να δείτε στο Ανθομέλι και στο Makelife και να τις τυπώσετε! Τις βρήκα εξαιρετικά χρήσιμες! Φυσικά, μπορείτε να προσθέσετε και εσείς πράγματα, ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες στα κουτάκια αφού τις τυπώσετε, αλλά θα βρείτε τα περισσότερα και κυριότερα που πρέπει να έχει μαζί της μια οικογένεια.

Επίσης, το θέμα πακετάρισμα ...ααααχ μεγάλη ιστορία! Πρέπει να έχεις ικανότητες tetris για να χωρέσεις στις βαλίτσες τα πράγματα με τέτοιο τρόπο που να εξοικονομήσεις χώρο αλλά και στο αυτοκίνητο να βρεις πως θα τα βάλεις για να χωρέσουν όλα!
Πάντως εάν ταξιδεύετε με αεροπλάνο το post της Makelife θα σας φανεί χρήσιμο, μιας και σας δίνει τέλειες συμβουλές για το πως να πακετάρετε τις βαλίτσες σας για να σας βγει όσο το δυνατόν πιο οικονομικά! Κάποιες από τις συμβουλές έχουν χρήση και για ταξίδια με αυτοκίνητο.


Στην περίπτωσή μου, θα ήθελα πολύ να είχα e-books και e-book reader για να μπορώ να έχω μαζί μου τα λογοτεχνικά μου βιβλία και να διαβάζω. Είναι από τις λίγες φορές που είμαι υπέρ στα e-books! Γλυτώνεις χώρο και βάρος!
Μιας και δεν υπάρχει λοιπόν η επιλογή αυτή, θα πρέπει να επιλέξω 2 βιβλία για να πάρω μαζί από αυτά που έχω στην βιβλιοθήκη μου. Και άντε να διαλέξεις τώρα...
Στο πάνω ράφι έχω τα βιβλία ξένης λογοτεχνίας και το κάτω ελληνικής. Έχουν αρχίσει και δεν χωράνε επίσης στην βιβλιοθήκη και θα πρέπει να κάνω χώρο σύντομα! Να το σημειώσω για να γίνει αργότερα...

Πάμε να ξεκινήσουμε τις εκτυπώσεις μας, να μαζέψουμε σιγά σιγά τα πράγματά μας και να οργανωθούμε...
Άλλωστε δια-κο-πές σημαίνει σταματάς ό,τι κάνεις μέχρι τώρα και αλλάζεις καθημερινότητα... άρα, θα μας χάσετε για λίγο καιρό... μπορεί να δείτε κάνα post αλλά ενεργά πλήρως από Σεπτέμβρη περίπου... Φιλιά και να περνάτε τέλεια!



4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ Κάλη μου για τις αναφορές!!! Αν οργανωθούμε λίγο θα μπορέσουμε να είμαστε πιο χαλαροί μετά στις διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι κι αν γίνει, μα ό,τι κι αν γίνει σκοπός να περάσουμε χαλαρά όσο γίνεται τις διακοπές μας ...αλλιώς δεν γίνεται! Σωστά;; Σε ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές που μας δίνεις κάθε φορά μέσα από το blog σου!

      Διαγραφή
  2. Πάντα μα πάντα κάτι θα ξεχάσω!!!
    Εδώ που τα λέμε με τρία παιδιά και πράγματα για τρία παιδιά δεν είναι και δύσκολο...
    Όσο για βιβλία;;; ποτέ δε μου φτάνουν χα χα
    Καλές μας διακοπές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάλη μου ευχαριστούμε για την αναφορά. Τώρα όσον αφορά για το e-reader δεν ξέρω αν μου αρέσει. Προς το παρόν η αίσθηση του βιβλιου και η μυρωδιά του μου αρέσει πολυ κι ας γεμίζει την τσάντα μου. Εύχομαι καλά να περάσετε όπου κι αν πάτε!!!Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.