Σουβέρ από παλιά κεραμικά πλακάκια!

4:17 μ.μ.

Είναι από τις φορές που χαίρομαι πραγματικά που έχω κρατήσει πράγματα και δεν τα έχω πετάξει! Τα παλιά πλακάκια της κουζίνας μου ο λόγος! Βρήκαν νέα εφαρμογή... έγιναν σουβέρ!

Τα αγαπημένα μου ψώνια συνήθως τα κάνω σε βιβλιοπωλεία, και πέρα από τα βιβλία, κάθομαι ώρες στο τμήμα με τα είδη χειροτεχνίας. Αυτή τη φορά βρήκα μαρκαδόρους ειδικούς για πορσελάνη και κεραμικά! Βρήκα 3 διαφορετικά σετ χρωμάτων μαρκαδόρων. Επέλεξα τα παρακάτω.


Η χρήση τους είναι πολύ πολύ απλή, ακόμη και τα παιδιά έχουν ενθουσιαστεί και έχουν φτιάξει σουβέρ για γιαγιάδες, παππούδες, φίλους... χαμός!
Το κυριότερο η επιφάνεια που θα ζωγραφιστεί να είναι καθαρή και στεγνή. Μετά, παίρνουμε τους μαρκαδόρους και ζωγραφίζουμε ό,τι μας αρέσει! Αφήνουμε να στεγνώσει για 15 λεπτά και τέλος ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο. Όλες οι πληροφορίες είναι απάνω στην συσκευασία των μαρκαδόρων.


Ένα δροσερό απόγευμα στο mini μπαλκόνι μου λοιπόν, αρχίσαμε τις δημιουργίες!



Επειδή το πλακάκι από την πίσω μεριά είναι άγριο, κάτι έπρεπε να βρω να κολλήσω. Σε γνωστό πολυκατάστημα, βρήκα ρολό λεπτό πλαστικό διάφανο, συνήθως το χρησιμοποιούμε για το εσωτερικό συρταριών και ντουλαπιών. Από την μια μεριά είναι λείο, από την άλλη ανάγλυφο. Με αυτό το πλαστικό έχω βρει πολλές εφαρμογές, μία από αυτές για προστασία της επιφάνειας του γραφείου μου.
Αυτή τη φορά το χρησιμοποίησα για πάτο στα σουβέρ! Κόπηκαν στις αντίστοιχες αναλογίες, κολλήθηκε και τα σουβέρ είναι έτοιμα!
Φυσικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλα υλικά για αυτό το σκοπό, όπως φύλλο φελλού! Αυτό θα το δοκιμάσω στα επόμενα που ετοιμάζω και θα σας τα παρουσιάσω!

Πιστεύω πως έγιναν υπέροχα! Τι λέτε κι εσείς; Θα αρέσουν στην παραλήπτρια;







8 σχόλια:

  1. Εντάξει μου λύθηκε η απορία!!! είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι μα είναι δυνατόν να μην στην έλυνα την απορία; εγώ βλέπω όλες τις ατέλειες απάνω τους! χαίρομαι που σου αρέσουν! το ελπίζω το ίδιο και η παραλήπτρια!

      Διαγραφή
  2. Και πολύ καλά έκανες και δεν τα πέταξες γιατί έγιναν πολύ όμορφα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά σχέδια έφτιαξες! Και έχω τέτοιους μαρκαδόρους για κούπες αλλά τώρα με τις ιδέες που μου έβαλες θα φτιάξω και άλλα πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Είναι να μην πάρουμε φόρα!! Έχω στα σκαριά άλλο ένα πρότζεκτ!! Ανυπομονώ για το δικό σου!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.