Παλέτα για αναρριχητικό φυτό / DIY

11:37 π.μ.

Μου αρέσουν πάρα πολύ οι παλέτες! Μια μέρα λοιπόν που βρήκα μια σε πολύ καλή κατάσταση, κρίμα ήταν να την αφήσω στην άκρη... Σωστά;
Η αλήθεια την είχα παρατημένη στο μπαλκόνι εδώ και αρκετό καιρό. Να που ήρθε όμως η ώρα τελικά να αξιοποιηθεί!

Πρώτα την τρίψαμε με γυαλόχαρτο. Στην συνέχεια την περάσαμε βερνίκι εμποτισμού σε χρώμα μπλε! Δεν το είχα σε τόσο εκτίμηση το χρώμα, αλλά τελικά βγήκε πολύ καλό! Φαίνονται πολύ όμορφα τα νερά του ξύλου και παράλληλα προστατεύεται.

Φυσικά βοήθησαν και τα τέκνα! Και ο παππούς! Εγώ με το κατσαβίδι δεν έχουμε καλές σχέσεις... τα παιδιά, όπως μπορείτε να καταλάβετε, το καταευχαριστήθηκαν!




Ειλικρινά, δεν θυμάμαι αυτό το αναρριχητικό φυτό πως λέγεται, μου είπαν όμως ότι είναι εύκολο και βγάζει ένα μικρό ροζ λουλουδάκι. 
Πως σας φαίνεται αυτή η γωνιά; 

Μετά το βάψιμο της παλέτας με το βερνίκι εμποτισμού, ήθελα να βάψω ό,τι ξύλινο είχα στο σπίτι! Περιορίστηκα στην τραπεζάκι στο μπαλκόνι...

Δεν λένε πως όταν ξεκινάς κάτι, το ένα φέρνει το άλλο; Έτσι και τώρα, είπα να το πάω λίγο παραπέρα και να κάνω μια γωνιά στο μικροσκοπικό μου μπαλκονάκι για να κάθομαι! Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό...




8 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ γιατί εκτός από το φυτό που στολίζει το τοίχο νομίζω ότι η παλέτα έδωσε χρώμα και δημιούργησε ένα focal point όταν κάθεστε στο μπαλκόνι!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ καλό μάτι! Που να γίνει και το υπόλοιπο που θέλω, θα κουμπώσει και θα είναι σούπερ! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα και εκτέλεση!!! Είμαι σίγουρη ότι στόλισε ολόκληρο τον χώρο... Μπράβο!!!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γίνει η αγαπημένη μου γωνιά. Ως πιο ειδική εσύ στις κατασκευές, χαίρομαι πολύ που σου αρέσει! Μακάρι να ήταν και λίγο μεγαλύτερο το μπαλκονάκι. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Και πρακτικό και πολύ όμορφο! Μπράβο κ πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.