Inspirational vision board ...ή αλλιώς Πίνακας Έμπνευσης!

Μου το προτείνανε πολλοί να το δοκιμάσω και να φτιάξω έναν πίνακα έμπνευσης, κάτι για το οποίο είχα ακούσει αόριστα μεν, αλλά πολλοί λένε ότι λειτουργεί εφ'όσον το κάνεις σωστά. Μπήκα λοιπόν και εγώ στο τρυπάκι και άρχισα να ψάχνω για τον δικό μου πίνακα έμπνευσης χωρίς να ξέρω από πού να ξεκινήσω!

Inspirational vision board ...ή αλλιώς Πίνακας Έμπνευσης! Kalli's blog


Εμφανίστηκαν πολλά αποτελέσματα στην αναζήτηση μέσω google, youtube και pinterest, εντάξει εδώ χαμούλης με πάρα πολλές ιδέες, νομίζω το ιδανικό σημείο για να ξεκινήσει κάποιος να αναζητά ιδέες! Ακόμη και συνεντεύξεις διάσημων που είχαν ή έχουν ακόμη την συνήθεια να φτιάχνουν πίνακες έμπνευσης.

Το βασικό στοιχείο σε έναν πίνακα έμπνευσης είναι να βρεις τι είναι αυτό που θες, αυτό που σε εκφράζει, κάτι που θέλεις πολύ να κάνεις, ένας στόχος για παράδειγμα, μία εργασία ή ένα ταξίδι. Όπως καταλαβαίνετε ένας πίνακας έμπνευσης εξελίσσετε συνεχώς, αλλάζει με βάση τις ανάγκες της εκάστοτε χρονικής περιόδου. Οι επιλογές είναι πραγματικά άπειρες και σε κάποιο σημείο είχα γεμίσει με πολλές ιδέες και είχα μπλοκάρει. Οπότε είπα να το ξεκινήσω λίγο διαφορετικά το θέμα...

Πρώτα από όλα έφτιαξα έναν πίνακα στο pinterest με ό,τι ιδέες έβρισκα και μου άρεσαν, καθώς και άρθρα, για να τα έχω όλα μαζεμένα. Με βοήθησαν πολύ τα άρθρα της cajspirituality και της morningcoffeewithdee ώστε να ξεκινήσω με το τι να βάλω πάνω σε έναν πίνακα έμπνευσης. Στην συνέχεια έπρεπε να βρω τι ακριβώς θα βάλω στον δικό μου πίνακα έμπνευσης. 
Αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολο από όσο πίστευα!

Άρχισα λοιπόν να φτιάχνω μία λίστα με πράγματα που μου αρέσουν, όπως η φύση. Φωτογραφίες από το αγαπημένο μου λουλούδι τον ηλίανθο καθώς και τον ήλιο. Η ανατολή και τα χρώματα του φάσματος. Μικρά στιχάκια έμπνευσης για την ζωή, την καθημερινότητα. Το σημαντικότερο πράγμα στην ζωή μου, η οικογένειά μου, τα παιδιά μου. Εννοείτε και οι γατούλες μου.

Πράγματα που εύχομαι να έχω, όπως η υγεία, σωματική και πνευματική. Σαν ένα είδος προσευχής για θέματα πνευματικού χαρακτήρα.

Στην συνέχεια έγραψα πράγματα που θα ήθελα να πετύχω, ως στόχοι για το μέλλον. Για παράδειγμα εργασία. Πράγματα πιο πρακτικά σε αυτό το σημείο.

Κάπως έτσι άρχισε να σχηματίζεται μία εικόνα στο μυαλό μου για το τι θα έχει αυτός ο πίνακας και πλέον ήταν ώρα να βρω φωτογραφίες, είτε μέσω διαδικτύου, είτε και δικές μου. Να βρω τα γνωστά quote με φράσεις που θα με εκφράζουν ή να φτιάξω δικά μου.
Το σημείο που θα είναι τοποθετημένος ένας τέτοιος πίνακας είναι επίσης σημαντικό. Να είναι ένα σημείο που το βλέπεις καθημερινά. Ο πίνακας ανακοινώσεων με φελλό που έχω απέναντι από το κρεβάτι μου, που λειτουργούσε μέχρι πρότινος ως κάτι ουδέτερο χωρίς νόημα, είναι το ιδανικό σημείο για εμένα.

Σε όλη την διάρκεια αυτής της αναζήτησης παρατήρησα κάποια πράγματα, ότι μπαίνουν πιο εύκολα οι σκέψεις σε μία τάξη, στο τι θες, για άμεσο μέλλον και μακροπρόθεσμα, ακόμη και ξεκαθάρισμα παρελθοντικών καταστάσεων εστιάζοντας στα θετικά.

Το πως θα λειτουργήσει ο πίνακας μόλις μπει σε εφαρμογή ουσιαστικά, μόλις δηλαδή τοποθετηθεί με όλα τα στοιχεία απάνω, δεν το ξέρω να σας το πω ακόμη. Αυτό που ξέρω είναι πως και μόνο η αρχή της αναζήτησης για το τι θα έχει αυτός ο πίνακας, λειτουργεί μόνο θετικά. 
Το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον και δημιουργικό! Δοκιμάστε το!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.