Treat yourself



Σήμερα είχα διάθεση για να μακιγιαριστώ... Το ότι είμαι σπίτι (lockdown αχ και βαχ) σημαίνει ίσως πως έχω περισσότερο χρόνο για να ασχοληθώ με εμένα και πως το μακιγιάζ είναι μία ανάγκη για να νιώθουμε εμείς καλύτερα ...και σε δεύτερο χρόνο να ευχαριστήσουμε τον άλλον. 

Οπότε...σήμερα είπα είχα διάθεση για να μακιγιαριστώ, απλά, λιτά, με λίγα πράγματα. Δεν θες πολλά άλλωστε για να έχεις ένα τέλειο look.

Ήθελα κάτι ζεστό και καθημερινό σε αποχρώσεις. Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα στην φωτογραφία.

Επειδή είμαι αυτό το διάστημα αρκετή ώρα μπροστά σε οθόνες, ίσως κι εσείς, η BB κρέμα προστατεύει την επιδερμίδα από το Blue Light και όλα τα Make Up της Yves Rocher.

Treat yourself

Θεωρώ πως το πιο απλό μακιγιάζ, είναι συνήθως και το πιό όμορφο, αυτό που αναδεικνύει τα φυσικά χαρακτηριστικά του προσώπου μας. 
Ιδιαίτερα τα προϊόντα μακιγιάζ της Yves Rocher, λόγο του ότι είναι φυτικά, έχουν ελαφριές υφές και γίνονται "ένα" με την επιδερμίδα, χωρίς να νιώθω βάρος ή ότι "φοράω μία μάσκα".

Treat yourself


Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσκολευτεί με τον περιορισμό στο σπίτι, όπως κι εγώ άλλωστε. Έχω βρει όμως χρόνο για πράγματα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσα να κάνω τόσο πολύ. Ή και καθόλου. 
Για παράδειγμα η περιποίηση είναι ένα από αυτά.
Το διάβασμα, βιβλία που είχαν μείνει αδιάβαστα τώρα βρίσκω τον χρόνο για να τα διαβάσω.
Σεμινάρια διαδικτυακά.
Και ναι έφτιαξα κι ένα puzzle 1000 κομματιών με θέμα το Δέντρο της Ζωής του Gustav Klimt που είχα καημό εδώ και πολύ καιρό!

Θέλω να πω, πως όσο αφορά εμένα, επικεντρώνομαι σε αυτά που μπορώ να κάνω, που μου δίνουν ένα boost στην καθημερινότητα και , εάν θέλετε , μία "ικανοποίηση" πώς κάνω πράγματα για εμένα. Ας δούμε τα θετικά, όσο μικρά κι αν μας φαίνονται. Και πιστέψτε με, κι αυτό θα περάσει.

 Εσείς έχετε βρει χρόνο για να καλομάθετε λίγο τον εαυτό σας; 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.