Start we something positive

Καλημέρα και καλή εβδομάδα !!! Μπορεί να ξεστόλισα, και η αλήθεια μου φαίνεται ο χώρος πολύ άδειος, αλλά η κούπα του καφέ επιμένει χριστουγεννιάτικη ακόμη! 

Από τις σπάνιες φορές που δεν βαρέθηκα το χριστουγεννιάτικο δέντρο, κι ας το είχα στολισμένο δυόμιση μήνες!!!! 
Συνήθως τις περιόδους τις γιορτινές με πιάνουν μελαγχολίες. Όχι φέτος. Ή ίσως, όχι όσο άλλες χρονιές. 

Με αφορμή μια συζήτηση που είχα εχθές με αγαπημένο μου άνθρωπο, ο οποίος μελαγχολεί κι εκείνος αυτές τις περιόδους, και ήταν σε μια δύσκολη ημέρα, τον είχε πάρει πολύ από κάτω με λίγα λόγια, του είπα πως κι αυτή η κατάσταση είναι προσωρινή. Δεν θα είναι το ίδιο αύριο, ούτε καν σε μια ώρα από την στιγμή που μιλάγαμε. 

Τίποτα δεν είναι μόνιμο, όλα εξελίσσονται, αλλάζουν, ποτέ δεν είναι στάσιμα. 
Αυτή η σκέψη με έχει βοηθήσει πολύ εμένα προσωπικά σε στιγμές δύσκολες. Ελπίζω κι εσάς το ίδιο. Είναι τόσο σημαντικό , αυτά ειδικά τα χρόνια που ζούμε, να βρίσκουμε θετικά μηνύματα, συναισθήματα, σκέψεις, λόγια. 

Με ποια θετική σκέψη θα ξεκινήσετε την ημέρα σας; 


2 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Κάλλη μου με υγεία και θετική σκέψη προκειμένου να αντιμετωπίσουμε καλλίτερα αυτό που μας συμβαίνει. Ουτε εγω εχω ξεστολίσει παρόλο που ο στολισμός καλά κρατεί απο το Νοέμβριο,πρώτη φορά φέτος.Ομως εχω τόση ανάγκη αυτή την ψευδαίσθηση της χαρουμενης ατμόσφαιρας και της φωτεινής θαλπωρής,που όταν πάω να τα μαζέψω το ξανασκέφτομαι.
    Κι εμένα η σκέψη μου ειναι οτι ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! Ποτέ κάτι δνε έμεινε για πάντα γιατί οχι κι αυτό,που τόσο μας ταλαιπωρεί κι εμένα προσωπικά μου έχει στερήσει ενα ολόκληρο χρονο να δω και να σφίξω στην αγκαλιά μου το παιδί μου,τη στιγμή που ξέρω κιολας οτι το Λονδίνο βράζει και πάει απο το κακό στο χειρότερο. Αλλά ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου, να σφίξεις στην αγκαλιά σου σύντομα το παιδί σου Χαρά! Για όλον τον κόσμο είναι δύσκολα τα πράγματα. Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα όλο αυτό πραγματικά!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.