Αχ αυτοί οι παππούδες...

11:52 π.μ.
...γιαγιάδες, θείοι, θείες! Έχω πρόβλημα! Όποτε έρχονται όλο και θα φέρουν σοκολατίτσες, γαριδάκια, πατατάκια, εις διπλούν μάλιστα ένα στο ένα παιδί και ένα στο άλλο! Και φυσικά μετά άντε να φάνε το φαγητό που έχω ετοιμάσει. Συν ότι δεν κάνουν καλό. 



Δεν ξέρω εάν εγώ ήμουν παράξενο παιδί αλλά δεν μου άρεσαν ποτέ αυτά, τα γαριδάκια εννοώ, γιατί τις σοκολάτες τις τσακίζουμε και τώρα! (Αφού κοιμηθούν τα παιδιά όμως χαχαχα). Δεν παίρνω ποτέ τέτοια πράγματα στο σπίτι. Θα τα δουν τα παιδιά μόνο σε παιδικά πάρτυ ή... όταν τα φέρνουν οι παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες! 


Ντρέπομαι να τους πω ότι δεν δίνω τέτοια πράγματα στα παιδιά. Εφ' όσον οι περισσότεροι από τους συγγενείς, τουλάχιστον από την μεριά του άντρα μου, δεν μένουν κοντά και τους βλέπουμε 4-5 φορές το χρόνο. Και φυσικά αφού τα έχουν δει τα παιδιά τα σακουλάκια μετά δεν μπορώ να τα πετάξω κρυφά. Εσείς τι κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις;

3 σχόλια:

  1. Να ξέρεις πάντως ότι τα παιδιά ξεχνάνε πολύ εύκολα.
    Θα μπορούσες να τα πετάξεις και να πεις ότι χάθηκαν!
    Θα γκρινιάξουν για λίγο στην αρχή αλλά μετά θα το ξεπεράσουν.
    Τώρα αν όντως δεν θέλεις να τα πετάξεις το καλύτερο για εμένα θα ήταν να τα κρύψεις κάπου που ξέρεις ότι δεν θα τα πάρει το μάτι τους και να τα εμφανίζεις λίγα λίγα όταν θέλεις εσύ.
    Πχ μία φορά την εβδομάδα που ίσως τους επιτρέπεις να φάνε τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλες γιορτες με πολυ πολυ αγαπη και υγεια,ευχες απο εμενα κ τους πριγκηπες μου απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mamma El το έχω προσπαθήσει κι αυτό, αλλά έλα ντε που το θυμούνται, η μεγάλη κυρίως! Το ακούει και ο μικρός και άντε να κάνεις το κορόιδο... μια-δυο-τρις επιμένουν και γίνεται ο κακός χαμός! Ίσως να γίνω λίγο πιό αυστηρή στο θέμα αυτό, και να βάλω κάποιο όριο στα παιδιά, γιατί στους υπόλοιπους... δεν γίνεται!

    Ρεβέκκα μου χρόνια πολλά και από εμένα και ότι επιθυμείς! Πάντα γερή και δυνατή να είσαι! Συγγνώμη που δεν έχω περάσει από το ιστολόγιό σου, αλλά ειλικρινά δεν έχω πάει σε κανένα ιστολόγιο για τα Χρόνια Πολλά... ντροπή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.