By China Glaze.


Την τρέλα μου με τα βερνίκια νυχιών την ξέρετε. Έτσι; Θα σας βγάλω φωτό με όλη την συλλογή. Άλλη έχουν τρέλα με παπούτσια, εγώ έχω με βερνίκια νυχιών. Χώρια τις τσάντες, αυτές είναι μία άλλη ιστορία. Έχω μεγάλη γκάμα βερνικιών, από διάφορες εταιρείες. Προτιμώ China Glaze & Avon! Τα θεωρώ από τα καλύτερα. Χωρίς να υποβιβάζω και τις λοιπές εταιρείες, απλά αυτά με βολεύουν περισσότερο, έχουν την σωστή ρευστότητα και τα χρώματά τους είναι υπέροχα!

Ένα από τα αγαπημένα μου είναι αυτό της φωτό. Από την συλλογή της China Glaze. Εφαρμόζετε με πολλούς τρόπους, γι' αυτό και το κάνει ξεχωριστό! Μόνο του ή πάνω από άλλη απόχρωση βερνικιού όπου δίνει ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά! Είναι διάφανο με χρυσόσκονη. Με Top Coat από πάνω η γυαλάδα του πολλαπλασιάζεται!

Δεν είναι υπέροχο;

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.