Dora Live στο Θέατρο Badminton


Επιτέλους ήρθε η ημέρα να πάνε τα ζουζούνια στο θέατρο να δουν την αγαπημένη τους ηρωίδα ζωντανά! Μετά από δύο ακυρώσεις λόγω ιώσεων εχθές πήγαν μαζί με τον μπαμπά. Η μαμά απόλαυσε το σπίτι σόλο! Γι' αυτό και δεν έχω πολλές λεπτομέρειες για την παράσταση ή τα σκηνικά, παρά μόνο μπορώ να σας πω για τις αντιδράσεις των παιδιών με το που ήρθαν σπίτι.

Από τις σκάλες κάτω τα άκουγα που πριν καλά καλά έρθουν στην πόρτα άρχισαν να μου λένε για την Ντόρα και τους φίλους της. Την Αλίσια δεν είδαν μόνο αλλά τους αποζημίωσαν όλοι οι υπόλοιποι. Βοήθησαν την Ντόρα να φτάσει στο αρκουδάκι της. Την προστάτεψαν από την Αλεπού την Κλέφτρα η οποία είναι πολύ κακιά! Μάλιστα, πήρε το αστεράκι του μικρού μας και πολύ στεναχωρήθηκε! Φύσηξαν το καράβι της Ντόρας για να πάει πιο γρήγορα. Χορέψανε, τραγουδήσανε.

Τι να σας λέω ήταν ξετρελαμένα και τα δύο. Η κόρη μου όταν ετοιμαζόταν για να φύγουν μου είπε:

"θέλω να είμαι όμορφη για να με δει η Ντόρα και να βγάλουμε φωτογραφία για να την βάλουμε στο δωμάτιό μου"

Η κόρη μου είχε κουραστεί πολύ και πηγαίνοντας για ύπνο μου είπε:

αμά, πέρασα πολύ ωραία σήμερα, μου άρεσε πολύ η Ντόρα, θέλω να ξαναπάμε"


Όταν ακούς τέτοια από τα παιδιά σου τότε λες ότι αξίζει να δίνεις κάποια χρήματα παραπάνω για να ευχαριστιούνται και να χαίρονται. Έρχονται πιο κοντά στα πρότυπά τους. Μην ξεχνάμε πως και εμείς σαν παιδιά θα θέλαμε να δούμε μπροστά μας τους ήρωες των κινουμένων σχεδίων. Φωτογραφία με την Ντόρα δεν κατάφεραν να βγάλουν, αλλά δώσαμε ραντεβού όταν ξανά έρθει.

:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.