Κρατήστε τα όσο μπορείτε πιο πολύ στην αγκαλιά σας.

Μ: "Μαμά, όταν μεγαλώσω θα κάνω μπάνιο μόνη μου. Θα σφουγγαρίζω μόνη μου. Θα πηγαίνω βόλτα μόνη μου."

Ε: "Με την μαμά δεν θα κάνεις τίποτα;"

Μ: "Θα πηγαίνω βόλτα μαζί σου, αλλά θα πηγαίνω και μόνη μου"


Μεγαλώνουν και θέλουν να μεγαλώσουν γρήγορα. Τα ίδια έλεγα κι εγώ στην μάνα μου. Μεγάλωσα. Τι κατάλαβα; Και ξαφνικά εγώ κατάλαβα ότι κάποια στιγμή δεν θα θέλουν τόσες αγκαλίτσες τα παιδάκια μου. Δεν θα θέλουν να κοιμούνται μαζί μας στο μεγάλο κρεβάτι. Δεν θα θέλουν να πηγαίνουμε όλοι μαζί βόλτα. 

Συμβουλή: Κρατήστε τα όσο μπορείτε πιο πολύ στην αγκαλιά σας. Αφήστε τα να κοιμηθούν όσο θέλουν στο μεγάλο κρεβάτι μαζί σας. Μια μέρα θα τα ζητάτε, αλλά θα έχουν μεγαλώσει!

1 σχόλιο:

  1. Αχ ναι ναι! Αυτό σκεφτόμουν κι εγώωω! Κοιμόμουν μαζί με την Ζήνα και την Ειρήνη από την ώρα που γεννήθηκαν μέχρι όταν έγινε η πρώτη 6 χρονών. Τότε γεννήθηκε η τρίτη και την είχαμε με τον άντρα μου στο δωμάτιό μας....μου έλειπαν αφάνταστα τα μεγαλύτερα κοριτσάκια μου....και τώρα κοιμάμαι με τα δύο μικρότερα αγκαλιά και το απολαμβάνω. Είναι απίστευτη η θετική ενέργεια, η αγάπη και όλα τα υπέροχα συναισθήματα που σε γεμίζει ο ύπνος με τα παιδιά. Ακόμη και τα μεγάλα πολλές φορές κοιμούνται μαζί μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.