I Love Bags! What's your favorite?

Προσωπικά προτιμώ τσάντες που αφήνουν τα χέρια ελεύθερα λόγο παιδιών για την καθημερινότητα, είτε έχουν αυξομειώμενο λουράκι για χιαστή, είτε χερούλια ώμου.

...αυτό από πρακτικότητα

Εννοείτε θέσεις μέσα έστω για κινητό και πιο μικρή για καλλυντικά
Αδιάβροχη κατά προτίμηση
Και όσο το δυνατον ουδέτερη για να φοριέται με τα περισσότερα
Σε κάλυψα για τα καθημερινά;

Όσο αφορά τα βραδυνά...

Δεν θέλω μεγάλη τσάντα αλλά μικρή για τα απαραίτητα της εξόδου μου δηλαδή κινητό-πορτοφόλι-κλειδιά-μακιγιάζειδανικά να ταιριάζει με το σύνολο που φοράω, γιατί όχι και με ένα αξεσουάρ.
Ίσως με αλυσιδούλα για να μπορώ να την φοράω χιαστή ή στον ώμο για να χορεύω ξένοιαστα και να μην αγχώνομαι που θα αφήσω την τσάντα μου ειλικρινά δεν ξέρω εάν όλες οι γυναίκες ή οι περισσότερες σκέφτονται έτσι για την τσάντα τους, αλλά τουλάχιστον εγώ κάπως έτσι λειτουργώ.

Σαν βάση μου αρέσει το elegant.

Εσένα ποιά σου αρέσει περισσότερο σαν τύπο τσάντας;

Μπορείς να συμμετέχεις στην έρευνά μου, αφήνοντας σχόλιο στην ανάρτηση από κάτω.

3 σχόλια:

  1. εγώ προσωπικά είμαι κατά της τσάντας γιατί βαριέμαι να την κρατάω, γι αυτό όταν αναγκάζομαι να πάρω μια προτιμώ αυτές που περνιούνται χιαστή για να μην την σκέφτομαι αλλά επειδή δεν θέλω να κρατάω το μυαλό μου απασχολημένο με το αν θα μου κλέψουν το πορτοφόλι δεν το παίρνω μαζί μου... χαχαχα ξέρω κουλό αλλά δεν μου αρέσει να αγχώνομαι για μικροπράγματα αρκετά έχω στο κεφάλι μου έτσι τα λεφτά τα βάζω πάντα στην τσέπη ή σε θήκες μέσα στην τσάντα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ αποτελείς εξαίρεση του κανόνα αγαπητή μου. χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα δεν μπορείς να πεις πρωτοτυπώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.