Happy Birthday to Me!


Χμμμ ναι σήμερα έχω γενέθλια. Γενέθλια; Μην με ρωτήσετε για την ηλικία. Δεν είμαι βέβαια από τις γυναίκες που κρύβουν την ηλικία τους, αλλά μου 'κάθονται' κάπως τα τριάντα +. Είναι διαφορετικά όταν λες 20+. 

Είναι από αυτές τις ημέρες που κάνεις τον αναλογισμό σου. Τι έχεις κάνει, τι όχι, τι θες να κάνεις από εδώ και πέρα. Χαίρομαι και είμαι ευγνώμων για αυτά που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής. Έχω τόσες αναμνήσεις καλές και κακές που με έχουν σημαδέψει. 

Βάζοντας μία μία τις ψηφίδες των αναμνήσεών μου σχηματίζεται μία εικόνα για το ποια είμαι. Θέτω νέους στόχους και προσπαθώ να γίνω καλύτερη. Τι στόχους θα βάλω αυτή τη φορά;


  • Θα προσπαθήσω να έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. 

  • Θα προσπαθήσω να είμαι ευτυχισμένη με οποιοδήποτε κόστος.
  • Θα αρχίσω να λέω 'θέλω' και να απαιτώ την ευτυχία μου. 


  • Θα προσπαθήσω να φτιάξω βάσεις γερές για τα παιδιά μου, που φέτος σε λίγες ημέρες ξεκινάνε σχολείο.


  • Θα προσπαθήσω να αγαπώ τον εαυτό μου περισσότερο.


Φέτος, αν και δεν ξέρω εάν θα σβήσω κεράκια, νοητικά εύχομαι να ακουστούν οι παραπάνω ευχές μου. Να είναι ανοιχτεί οι Ουρανοί και να τις ακούσουν. Έχουν γίνει πολλές αναδιοργανώσεις. Έχουν καταρριφθεί πράγματα που θεωρούσα ότι είχαν αξία. Αντίθετα, έχουν πάρει αξία άλλα πράγματα. Κάποια παραμένουν ίδια. Είναι η 'κρίση' της ηλικίας; 

Ευχαριστώ πολύ πολύ όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα που με θυμήθηκαν από νωρίς νωρίς το πρωί! Χρόνια πολλά σε εμένα λοιπόν! 


8 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά εύχομαι, καλά και ευτυχισμένα!!!όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά φιλενάδα και από εδώ!
    Δώσε αξία στην κάθε σου στιγμή και οι ευχές σου θα πραγματοποιηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά και καλά, πάνω απ' όλα! Εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου μέσα στην χρονιά ώστε του χρόνου τέτοια μέρα να θέσεις καινούργιους στόχους! Αν πάντως σβήσεις κεράκια.. εσύ επανέλαβέ τες για καλό και για κακό,χιχι! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα το είδα. Καλόχρονη και γερή να είσαι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν κ λίγο καθυστερημένα γιατί μόλις το είδα.
    Χρόνια πολλά κ καλά με υγεία,πάντα με χαμόγελο
    (κάνει τους άλλους να ανησυχούν) κ ό,τι μα ό,τι
    επιθυμείς να μπορέσεις να το πραγματοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλα και οτι επιθυμεις να γινεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά! Ευχή μου, να σε περιτριγυρίζουν πάντα άνθρωποι αγαπημένοι που θα έχεις το θάρρος ν' ακουμπήσεις πάνω τους και θα εμπιστεύεσαι... Νομίζω πως αυτό που πραγματικά έχουμε ανάγκη είναι η αληθινή συντροφικότητα.

    Να περνάς καλά λοιπόν, και- πίστεψέ με- τώρα (στα 30+) αρχίζουν τα καλύτερα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τις ευχές σας!! Και...σας πιστεύω πως στα 30+ ξεκινάνε τα καλύτερα... ;-) Στα καλύτερα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.