The end of Τριχόπτωση!

Την τελευταία φορά που πήγα κομμωτήριο για ένα απλό ίσιωμα, είχαμε μία δυσάρεστη έκπληξη. Είχα τριχόπτωση! Η κομμώτρια μου σύστησε αμπούλα για τα δυναμώσουν τα μαλλιά αλλά δεν την δέχθηκα καθότι ήταν η πρώτη φορά που είχα τόσο έντονη τριχόπτωση και επέλεξα να το αντιμετωπίσω πρώτα με ότι πιο φυσικό τρόπο μπορέσω να βρω και ύστερα, ανάλογα και τις εξελίξεις, με φαρμακευτική αγωγή, από φαρμακείο ή ιατρό, κι όχι από κομμωτήριο!

Δεν είμαι κατά των προϊόντων κομμωτηρίου, αλλά προσωπικά πάντα μιλώντας, προτιμώ εάν είναι να πάρω κάτι φαρμακευτικό να μου το δώσει γιατρός ή φαρμακοποιός. 

Έκατσα για λίγο και σκέφτηκα τι έχω κάνει το τελευταίο διάστημα για να έχω αυτήν την δυσάρεστη εξέλιξη στις τρίχες της κεφαλής μου. Με λίγα λόγια ... η ψυχολογία ήταν χάλια, η αλλαγή κλίματος μιας και μετακομίσαμε, η διατροφή μου δεν ήταν η ιδανική, και έλλειψη νερού! Αρκετοί και σημαντικοί λόγοι! 

Ένας σημαντικός για εμένα άνθρωπος, είχε πει "όταν βρεις την ρίζα του προβλήματος, έχεις βρει και την λύση".

Στόχος ψυχολογία:
Κάνουμε πράγματα που θα μας ανεβάσουμε την διάθεση. Βλέπουμε τα θετικά, τουλάχιστον προσπαθούμε. Και εμπόδια να υπάρχουν, πάντα τα βλέπουμε με γλυκιά ματιά σαν να πρόκειται για μία απλή εργασία που πρέπει να φέρουμε σε πέρας.

Στόχος διατροφή:
Τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά, ιδανικά να μην είναι μαγειρεμένα όσα μπορούμε να φάμε φρέσκα. Κόβουμε τις πρόχειρες επιλογές. Ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα. 

Στόχος νερό:
Πίνουμε αρκετό νερό καθημερινά. Έχουμε ένα μικρό μπουκαλάκι νερού το οποίο γεμίζουμε συνέχεια και το έχουμε συνέχεια μαζί μας. Ένα tip εδώ, παρατήρησα ότι με ένα καλαμάκι μέσα στο μπουκαλάκι, πίνω ακόμη περισσότερο νερό ... 

Όσο για την αλλαγή του κλίματος, εκεί δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά υποθέτω, μιας και θέλει χρόνο ο οργανισμός μας για να συνηθίσει τις νέες κλιματολογικές συνθήκες. 

Εάν έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω ευλαβικά, αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί και υπάρχει τότε πάμε σε πιο δραστικές λύσεις, όπως μάσκες μαλλιών, σαμπουάν από φαρμακείο κλπ. Σε τελική λύση πάμε σε γιατρό για να μας συστήσει κάποια ακόμη πιο δραστική λύση, εφ' όσον τίποτα από τα παραπάνω δεν έπιασε. 

Τριχόπτωση λοιπόν τέλος! ;-)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.