Το Σύμπαν έχει σταματήσει να ακούει

11:09 π.μ.

Μερικές φορές έρχονται όλα μαζί για να φύγουν και όλα μαζί, λένε. Αλλά εξακολουθεί και με εκνευρίζει όταν συμβαίνει. 

Ο καιρός εδώ και 4 ημέρες είναι χάλια. Συνεχώς βρέχει. Όχι ψιλόβροχο, αυτό θα το πάλευα. Αλλά χοντρή βροχόπτωση και σε συνδυασμό με τον απίστευτο αέρα δεν σε σώζει η ομπρέλα. Που σημαίνει πως για να βγεις για ψώνια, θα πρέπει είτε να περιμένεις να σταματήσει η βροχή, είτε να καλυφθείς με αδιάβροχο από πάνω μέχρι κάτω. Και ναι δεν αντέχω αυτόν τον καιρό, με καταθλίβει και τον βαριέμαι.

Τα παιδάκια από την Παρασκευή έχουν ήπιας μορφής γαστρεντερίτιδα. Σήμερα δεν πήγαν σχολείο, τα κράτησα σπίτι με την ελπίδα να συνέλθουν σύντομα. Δεν τους αρέσει καθόλου που δεν πάνε σχολείο! Το λατρεύουν το σχολείο! Λέτε να συνεχίσουν και μετά να το θέλουν τόσο πολύ; Μακάρι!

Εγώ από την άλλη, πρέπει άμεσα να επισκεφθώ οδοντίατρο γιατί το δοντάκι μου διαμαρτύρεται εδώ και μήνες και δεν του δίνω σημασία αλλά από εχθές μου επιβάλει να το προσέξω μιας και έχει πλέον πρηστεί. Η χειρότερή μου! Η επίσκεψη στον οδοντίατρο ... μην το πείτε στα παιδιά μου! Τι να κάνω, παιδικά τραύματα είναι αυτά, έχω περάσει πάρα πολλά με τα δόντια μου. 

Σαν να μην έφτανε αυτό, κλείνω χρόνο που το γόνατό μου αποφάσισε πως θέλει να έχει μηνίσκο. Δεν με είχε ενοχλήσει αλλά  ξεκίνησε και διαμαρτύρεται και αυτό. Δεν θέλω να κάνω επέμβαση λέμε και θα το παλέψω με φυτικά φάρμακα που μου είχαν κάνει δουλειά πέρυσι και ...ευελπιστώ να κάνουν δουλειά και φέτος. 

Ένα ένα είπαμε καλό μου Σύμπαν στέλνουμε τις καταστροφές ... όχι όλα μαζί, ακούμε που και που! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.