Μαρμελάδα κυδώνι


Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε! Πάντα την Δεύτερα ξυπνάμε λίγο πιο βαριά από όσο τις άλλες ημέρες.  Αλλά ...όταν έχεις Λουμίδη φρεσκοκομμένο και αρωματικό με έξτρα χαρμάνι ξεχνάς τα πάντα! Να είναι καλά οι δικοί μου στην Ελλάδα που μου στείλανε όχι έναν αλλά τρις διαφορετικούς καφέδες Λουμίδη. 

Αλλά ήθελα σήμερα να σας δείξω την πρώτη μαρμελάδα που έκανα με κυδώνια! Χάρης στην φίλη μου Χρυσούλα, που όπως μου είπε κάνει πολύ συχνά από φρέσκα κυδώνια μαρμελάδα, μου έδωσε την συνταγή και βγήκε σούπερ! Σας παραθέτω φωτογραφίες και την συνταγή!



1 κιλό κυδώνια
750γρ. ζάχαρη
3 κούπες νερό
1 βανίλια
1 κουταλάκι λεμόνι

Κόβουμε τα κυδώνια σε μικρά κομματάκια και τα βράζουμε στο νερό, μέχρι να γίνουν πολτός. Στην συνέχεια προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε συνέχεια για να μην μας κολλήσει και μέχρι να δέσουν καλά. 

Τα αφήνουμε να κρυώσουν λίγο και τα βάζουμε σε βάζα!

Παίρνουμε φετούλες ψωμί, αλείφουμε βουτυράκι και προσθέτουμε την φρέσκια σπιτική μαρμελάδα! Κορίτσια όλα τα λεφτά! Λέμε να το καθιερώσουμε και όποτε έχουμε έλλειψη σε μαρμελάδα να φτιάχνω. Μέσα στα πόδια μας έχουμε τα φρέσκα προϊόντα.  ;-)


Δύο βαζάκια βγήκαν μαρμελάδα και ήδη το ένα έχει φτάσει στην μέση του. Την επόμενη φορά τι μαρμελάδα να κάνω; Για πείτε ιδέες; Όχι με μήλο όμως... άλλα... Αναμένω τις ιδέες σας καθότι πρωτάρα στο σπορ αυτό! Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.