Mom working out Vol1

8:41 μ.μ.

Είναι πολλά τα πράγματα που θέλω να κάνω. Πολλά αυτά που μου αρέσουν. Ένα από αυτά είναι η γυμναστική. Έκανα εντατικά παλαιότερα, εδώ και πολλά χρόνια όμως όχι. Ήταν ένας τρόπος για να εκτονώνεσαι, να είσαι υγιής, να περνάς καλά. Θυμάμαι πως όσο κουρασμένη κι αν ήμουν, δεν με πείραζε να έκανα 3 ώρες σύνολο γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα, και πολλές φορές και περισσότερες. 


Αναρωτιέμαι γιατί σταματάμε να κάνουμε τις αγαπημένες μας ασχολίες. Ίσως γιατί έρχονται νέες προτεραιότητες. Ίσως γιατί κάπου βαριόμαστε απλά, και θέλουμε να κάνουμε κάτι άλλο. Κάπου ξεχνάμε. Κάπου παραμελούμε. Μήπως παραμελούμε τους ίδιους μας τους εαυτούς;

Το γεγονός παραμένει, ότι μου λείπει η γυμναστική. Σκέφτομαι να ξανά ξεκινήσω, αλλά από που δεν ξέρω. Για γυμναστήριο ούτε λόγος. Οικονομικά μηδέν. Μόνη μου θα είναι μία πρόκληση γιατί εάν δεν έχεις παρέα σε αυτό να σε παρασύρει, δεν κάνεις δουλειά. Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να αφιερώνω λίγο χρόνο κάθε ημέρα. 

Φυσικά το παραπάνω προϋποθέτει να κρατήσω και μια σωστή διατροφή. Δηλαδή, περισσότερο νερό, τσάι, λιγότερες καταχρήσεις όπως σοκολάτες και ψωμιά. Θα σας κρατώ ενήμερους ανά εβδομάδα. 

(Βέβαια θα μου πείτε, όλα τα είχα... η γυμναστική μου έλλειπε... αλλά θα είναι τρόπος εκτόνωσης παραπάνω παρά οτιδήποτε άλλο)

3 σχόλια:

  1. το πιο δύσκολο είναι να εκπαιδεύσουμε τον εαυτό μας
    να μπει σε αυτή την διαδικασία να κάνει κάτι με συνέπεια μόλις το καταφέρουμε θα μας γίνει αγαπημένη συνήθεια .έστω αν η γυμναστική αφορά μια εκτόνωση και όχι απαραίτητα για να χάσουμε κιλά . δεν πρεπει να ξεχνάμε πως ναι μια καλή διατροφή ισορροπημένη ακολουθείται πάντα . φιλιά πολλά μαμά Κάλλη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη επιτυχια!αν το δεις θετικα θα πετυχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.