Βιβλιοφαγεία...Dan Brown - Το Χαμένο Σύμβολο

Μου αρέσουν τα χοντρά βιβλία...αυτά με τις πολλές σελίδες; Δεν ξέρω ρε παιδί μου, αλλά τα λεπτά τα τελειώνω μέσα σε χρόνο ντε-τε και δεν τα ευχαριστιέμαι!

Το βιβλίο του Dan Brown "Το χαμένο σύμβολο" είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω και απλά σε συνεπαίρνει. Δεν μπορείς να σταματήσεις σε μερικές σελίδες! Φυσικά έχω διαβάσει και άλλα βιβλία του γνωστού συγγραφέα και έχω δει τα έργα στον κινηματογράφο βασισμένα στα βιβλία του! Από τους αγαπημένους μου συγγραφείς; Ναι!


Αυτό που χάθηκε... θα βρεθεί.

Όταν ο αγαπημένος μέντορας του Λάνγκντον, ο Πίτερ Σόλομον, διακεκριμένος τέκτονας και φιλάνθρωπος, πέφτει θύμα βίαιης απαγωγής, ο Λάνγκντον συνειδητοποιεί ότι η μοναδική του ελπίδα να σώσει τον Πίτερ είναι να αποδεχτεί αυτή τη μυστικιστική πρόσκληση και να φτάσει μέχρι το τέλος. Έτσι, ο Λάνγκντον βρίσκεται μπλεγμένος σε έναν κυκεώνα τεκτονικών μυστικών, άγνωστης ιστορίας και τοποθεσιών που κανένας δε γνώριζε την ύπαρξή τους μέχρι τότε, παρασυρόμενος προς μια συγκλονιστική, αδιανόητη αλήθεια.

 Εκδόσεις Λιβάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.