Meet Andriana's Creations

Έχω την τιμή, να σας παρουσιάσω μία φίλη και τις καταπληκτικές πλεκτές δημιουργίες της! Την Αντριάννα την γνώρισα μέσω ομάδας του facebook και στην συνέχεια σε συνάντηση. Γνωρίστε την και εσείς και επισκεφθείτε την σελίδα της με περισσότερες προτάσεις!


Όταν η έμπνευση ψάχνει τρόπο για να εκφραστεί, γίνεται δημιουργία...


Μια μορφή δημιουργίας είναι και το πλέξιμο και συγκεκριμένα με το βελονάκι. Η επαφή μου με το πλέξιμο ήρθε σε ηλικία δέκα ετών. Τότε έμαθα τα βασικά, από τη μητέρα μου. 


Μετά δεν ασχολήθηκα μαζί του για ...πολλά χρόνια. Μια οι σπουδές, μια οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, μετά η οικογένεια... Όμως, "μάθε τέχνη κι άστηνε.." που λέει και σοφός λαός μας από τη μια και η ανάγκη για δημιουργία από την άλλη με ώθησαν να δω επαγγελματικά το πλέξιμο. 

Θα ήθελα να μοιραστώ αυτή μου την αγάπη μαζί σας και να σας γνωρίσω τις "Πλεκτές Δημιουργίες Andriana's Creations". Ό,τι κάνω, το κάνω πάνω από όλα με πολύ αγάπη και μεράκι και όρεξη και νομίζω πως φαίνεται. Θα χαρώ να γνωρίσετε τη σελίδα μου στο Facebook και να την αγαπήσετε, όπως κι εγώ!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.