Οργανώστε τις τσάντες από τα ψώνια σας

8:09 μ.μ.
Όποτε πάμε για ψώνια, εκτός από τα πράγματα που αγοράζουμε, μας μένουν και οι τσάντες που τα μεταφέραμε. Χάρτινες, πλαστικές, μικρές, μεγάλες, πολλοί τύποι και πολλά μεγέθη! Το πρόβλημά μου ήταν πως να τις αποθηκεύσω. Το κουσούρι μου δεν το έχετε μάθει ακόμη; Δεν πετάω τίποτα γιατί κάποια στιγμή θα μου χρησιμεύσει. Ειδικά οι πλαστικές σακούλες super market πάντα χρειάζονται στο σπίτι για πολλούς και διάφορους λόγους!

Αλλά δεν θα σταθώ εκεί τώρα. Πως τις αποθηκεύουμε;

Όσο αφορά τις πλαστικές τύπου super market, ένας πρακτικός τρόπος είναι να τις διπλώσετε σαν τυροπιτάκια! Ναι καλά διαβάσατε, σαν τυροπιτάκια. Βρήκα σχετικό βίντεο που μπορείτε να δείτε πως να τις διπλώσετε. Δεν πιάνουν χώρο έτσι, σχεδόν καθόλου!


Όλες τις υπόλοιπες τσάντες, χάρτινες, από δώρα, καλά θα κάνετε να τις ταξινομήσετε πρώτα σε μεγάλες και μικρές. Έτσι δεν θα ψάχνετε με τις ώρες για να  βρείτε την κατάλληλη τσάντα κάθε φορά. Πιστέψτε με θα τις χρειαστείτε!
Τις χάρτινες τσάντες καλό θα είναι να τις διπλώσετε προσεκτικά ανάλογα την τσάκιση που έχουν ήδη για να παραμείνουν όσο το δυνατόν ακέραιες!
Κάποιο συρτάρι θα υπάρχει για να τις τακτοποιήσετε, διαφορετικά δείτε μερικές ιδέες που βρήκαμε διαδικτυακά:




Ελπίζω να σας βοηθήσαμε να βάλετε μία τάξη στο χάος που επικρατεί συνήθως στις τσάντες!

 


8 σχόλια:

  1. Α κ εγω κραταω τα παντα! Εχω ενα ραφι στην κουζινα μονο με τετοιες τσαντες! Παντα χρειαζομαι μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχε εποχή που έλεγα στην γιαγιά μου "μα γιατί κρατάς όλα αυτά τα κορδελάκια, λαστιχάκια, σακουλίτσες;" ...και μου απαντούσε "όλο και κάπου χρειάζονται"... ναι την έχω θυμηθεί πολλές φορές και πλέον κρατώ κι εγώ πολλά!!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία ιδέα για να μπορείς μετά να τις χρησιμοποιείς ξανά και ξανά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιδέες! Ελπίζω να βοηθήσαμε λίγο στην οργάνωση! :)

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ τέτοια είμαι! Τις κρατάω, μέχρι που κάποια στιγμή μαζεύονται τόσες που κάνω ένα ξεκαθάρισμα και ξαναρχίζω. Πάντως είναι χρήσιμο να μπορούμε να τις έχουμε κάπου τακτοποιημένες αφού την έχουμε την λόξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για μεγάλη λόξα τελικά!! Και το αστείο ότι όταν κάνω αυτό το ξεκαθάρισμα, σχεδόν αμέσως θα έρθει η στιγμή που θα χρειαστώ μια τσάντα σαν αυτή που πέταξα!! Τρέλα!!

      Διαγραφή
  4. Ειμαι γνωστη σακουλομαζωχτρα!!!! Ωραιες οι ιδεες Καλη μου που προτεινεις!!!! Καπως ετσι κινουμαι κι εγω πανω κατω!!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως Έλενα! Προσπαθώ κάθε φορά να τακτοποιώ άμεσα το ο,τιδήποτε αλλά ειλικρινά πολλές φορές λόγο βιασύνης τα αφήνω όπως να 'ναι! Καταλαβαίνεις μετά το τι γίνεται έτσι; Φιλάκια!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.