Τι βαριέμαι - Δεν μου αρέσει στο blogging ~ Εσένα;

4:22 μ.μ.

Ώρα να κάνουμε μία εξομολόγηση σαν bloggers και να πούμε και μερικά πράγματα που βαριόμαστε -ίσως- ή που δεν μας αρέσουν -ίσως- τέλος πάντων τόσο πολύ στο blogging...

1. Εντάξει, ομολογώ ότι το πιο βαρετό πράγμα που κάνω κατά καιρούς στο blog μου είναι η αλλαγή των φωτογραφιών στο roller απάνω. Άντε να βρεις τις αναρτήσεις που θες, να αντικαταστήσεις τις φωτογραφίες, τα λινκ και όλα αυτά από το html. Το οποίο εάν δεν ξέρεις να το χειρίζεσαι καλύτερα άστο ...κινδυνεύει να χαθεί εντελώς το ιστολόγιό σου!

2. Μερικές φορές δεν έχω έμπνευση. Δεν έχω για τι να γράψω. Μετά βέβαια μου έρχονται όλα μαζεμένα και δεν ξέρω τι να πρωτοανεβάσω.

3. Εάν δεν έχεις καλή φωτογραφική μηχανή, μην επιχειρήσεις να ανεβάσεις φωτογραφία για κάποιο post σου. Έχει χάσει ήδη την μισή του γοητεία. Μέσα στο νέο έτος έχω βάλει στόχο -μεταξύ άλλων- και μια καινούρια φωτογραφική μηχανή!

4. Σε μερικά blog-παιχνίδια, πρέπει εκτός του να απαντήσεις σε ερωτήσεις συγκεκριμένες, να ψάξεις ιστολόγια κάτω των 200 αναγνωστών για να παραδόσεις την σκυτάλη... χμμμμ

5. Δεν μου αρέσει καθόλου, απεχθάνομαι θα έλεγα, όταν γίνεται πραγματικό copy-paste άρθρων. Μα γιατί; Εντάξει, παρθενογένεση δεν υπάρχει, αλλά τουλάχιστον ο κάθε ένας έχει τις δικιές του λέξεις, εκφράσεις. Ας παρουσιάσει το θέμα διαφορετικά και ας το κάνει 'δικό του'.

6. Βρίσκω ένα πάρα πολύ αξιόλογο ιστολόγιο, αλλά λείπουν αυτά τα ωραία και πρακτικά gadget για να μπορέσεις να το παρακολουθείς.



Κατά τα άλλα τα θετικά για όλους και για τον κάθε έναν συγκεκριμένα τα έχουμε αναφέρει και αλλού. Δεν το αλλάζω με τίποτα άσχετα εάν μερικές φορές γκρινιάζω! Είναι στην φύση μου, τι να κάνω;

3 σχόλια:

  1. μπορώ να προσθέσω άπειρα (greeklish, λέξεις χωρίς τόνους κλπ.). Μιλάνε 7 χρόνια εμπειρίας και καθημερινής ενασχόλησης (!)
    Πολύ καλό να κάνουμε και την αυτοκριτική μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Μα πως μου ξέφυγαν αυτές οι λεπτομέρειες; Ίσως δεν έχω βρεθεί μπροστά σε ιστολόγιο ακόμη με greeklish... Ευτυχώς!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.