Κατασκευή για οργάνωση για τα κοκαλάκια και τις στέκες μαλλιών!

Για όσες είστε κοριτσομάνες, θα έχετε έναν χαμό ίσως από κοκαλάκια και στέκες για τα μαλλάκια τους! Έχω αλλάξει πολλές φορές τρόπο τακτοποίησής τους, αλλά δεν έχω καταφέρει να τα έχω τακτοποιημένα κι όχι ανακατεμένα! ...Μέχρι που βρήκα μια ιδέα διαδικτυακά, και το δοκιμάσαμε!

Χρειαστήκαμε κορδέλες γκρο σε διάφορα χρώματα και μεγέθη, κόλλα σιλικόνης και λίγη φαντασία!





Γίνεται κρεμαστό, με θηλιές, για να περνάνε οι στέκες, αλλά και τα κοκαλάκια κλιπς να κουμπώνουν. Έτσι μείνανε τακτοποιημένα τα αξεσουάρ για τα μαλλάκια μας, εύκολα βρίσκουμε τι θέλουμε κάθε φορά, χωρίς να είναι ανακατεμένα! Και είναι και εντυπωσιακό και πρωτότυπο!



Παραμένουν στην θέση τους και ειλικρινά σταμάτησα να τα ψάχνω από εδώ και από εκεί! Το βρήκε και παιχνίδι η κόρη μου, εν μέρη, και δεν τα παρατάει! ...όσο γίνεται!

Σκέφτομαι πως είναι ωραία και σαν δωράκι! Τι λέτε;


4 σχόλια:

  1. Τι ωραίο!!!

    πρέπει να το φτιάξουμε επειγόντως :)
    με τόσα κορίτσια... θα γλυτώσουμε και την γκρίνια και το ψάξιμο :)

    "κόλλα σιλικόνης"- εννοείς ότι κολλάς με το πιστόλι;


    Ευχαριστούμε, Κάλλη!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξία μου!! Ναι, κολλάς με το πιστόλι σιλικόνης!! Εάν το έχεις με το ράψιμο, μπορείς και να το ράψεις!! Απλά για εμένα ήταν πιο εύκολο με την σιλικόνη!! Καλό Σαβ/κο!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσομάνα δεν είμαι αλλά είμαι κορίτσι κι εγώ, θα το κάνω για τα δικά μου κοκαλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε συμφωνώ!! Κι εμείς κορίτσια είμαστε και έχουμε ανάγκες!! Να μας το δείξεις όταν το φτιάξεις!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.