Happy Birthday to Me!

2:45 μ.μ.
Ακόμη και η Google μου ευχήθηκε!
 
Είναι γεγονός, μεγάλωσα ακόμη έναν ολόκληρο χρόνο! Και δεν έχω πρόβλημα να πω την ηλικία μου... έκλεισα τα 34 και πάμε για τα 35! Μα δεν είναι μόνο αριθμοί... είναι πολλές αναμνήσεις, πολλά συναισθήματα, πολλά που έκανα και που δεν έκανα...
Μα δεν γιορτάζω μόνο εγώ... γιορτάζουν και οι γονείς μου!
 
Η αλήθεια δεν μου αρέσει να γιορτάζω τα γενέθλιά μου... και δεν έχει να κάνει με την ηλικία. Η ημέρα ξεκίνησε από τις περίπου 5.30 τα ξημερώματα. Έχω πιεί ήδη 2 καφέδες. Έχω βάλει ένα πλυντήριο το οποίο περιμένει για άπλωμα. Έχω σκουπίσει και σφουγγαρίσει. Και έχω βάλει να γίνει το φαγητό, ψαράκι στο φούρνο με πάπρικα καπνιστή & συνοδευτικά λαχανικά στην κατσαρόλα. Μα τι πρωτοτυπία αυτήν την ημέρα;!

Φυσικά, ίσα που πρόλαβα να τις βγάλω χωρίς δαχτυλάκια μέσα! χιχιχιχι
 
Αλλά δεν θα μπορούσαν να είναι γενέθλια χωρίς το γλυκάκι, χωρίς τις υπέροχες ευχές από φίλους διαδικτυακούς και μη, από συγγενείς, από συνεργάτες!
Είναι από αυτές τις ημέρες που βάζεις ένα 'σταθερό σημείο', που βάζεις στόχους για το μέλλον, που κάνεις ανασκόπηση του παρελθόντος, που σκέφτεσαι το σήμερα!

Στο τέλος, η καλύτερη ευχή η υγεία και ότι κάνουμε να αφήνει κάτι θετικό, κάτι που να προκαλεί την εξέλιξη, την δημιουργικότητα! Πάνω από όλα η οικογένειά μας, με τους συγγενείς μας και τους φίλους μας!
 
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσους συμβάλλετε όλο αυτό το καιρό στην ζωή μου, με οποιοδήποτε τρόπο!



 

5 σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.