Βαζάκια, καρτελάκια, καλούδια από το χωριό!


Στην κουζίνα μου αρέσουν τα βάζα, τα διάφανα βάζα, σε διάφορα σχέδια και μέγεθος. Μου αρέσει που έχω μια ραφιέρα από ΙΚΕΑ στο χρώμα του ξύλου και εκεί πάνω έχω στην σειρά διάφορα βαζάκια με διάφορα πράγματα που χρησιμοποιώ πολύ συχνά στην κουζίνα μου.

Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην βάλω σε αυτό το σημείο τα υπέροχα καλούδια που μου φέρανε από το χωριό, με πρώτες ύλες ΑΑΑΑΑΑ!!
Κριθαράκι, γλυκός τραχανάς και χυλοπίτες!!


Εντάξει, ανυπομονώ να φτιάξω διάφορα με αυτά τα καλούδια!! Αλλά, έπρεπε με κάποιο τρόπο να θυμάμαι τι είναι το κάθε τι, αλλά και ημερομηνία παρασκευής!! Για να γράψω πάνω στο βάζο με μαρκαδόρο το απέκλεισα, δεν μου αρέσει καθόλου ... Δεν έχω άλλο αυτοκόλλητο μαυροπίνακα (κάτι που είχα κάνει στα υπόλοιπα βαζάκια που έχω και σας είχα δείξει εδώ) οπότε ...


Οπότε... σκέφτηκα να κόψω χρωματιστό χαρτονάκι σαν ταμπελίτσα, να κάνω διάτρηση με σχεδιάκια και να γράψω απάνω με μαρκαδόρο ...
Τα στερέωσα με κορδελίτσα στο βάζο απάνω.

Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ και ταιριάζει με το σύνολο στην κουζίνα μου!


Μέχρι και η κόρη μου τα πρόσεξε και τις άρεσαν πάρα πολύ!! Το θέμα είναι... θα φάει από αυτά;; Είμαστε λίγο περίεργοι με το θέμα "φαγητό" βλέπετε...


1 σχόλιο:

  1. τι όμορφες ετικέτες!
    μπράβο, Κάλλη
    και το περιεχόμενο σίγουρα είναι αξεπέραστο, τι καλύτερο από τα καλούδια του χωριού...!

    φιλιά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.