Ξέρεις τι είναι το "buddy bench"; Ή αλλιώς "παγκάκι φίλου"!

Είναι από status στο facebook.
Αλήθεια ή όχι, το βρήκα εξαιρετικό και πολύ καλή ιδέα για να υπάρχει
σε κάθε σχολείο και σας το μεταφράζω!
 
 
~~~
 
Περπατώντας στην αυλή του σχολείου του γιού μου, παρατήρησα ένα παγκάκι στην άκρη με ανοιχτόχρωμη μπογιά τριγύρω του.
Ρώτησα τον γιο μου "είναι το μόνο μέρος για να κάτσεις εδώ; χαχα".
Και μου είπε "όχι, αυτό είναι ένα 'παγκάκι φίλου"! Όταν κάποιος νιώθει μόνος ή δεν έχει κάποιον να παίξει, κάθεται εδώ και οι άνθρωποι τον ρωτάνε αν θέλει να παίξει μαζί τους".
 
Ουάου. Φοβερό.
 
Τότε του είπε πόσο υπέροχο είναι και τον ρώτησα εάν έχει κάτσει ποτέ κι εκείνος σε αυτό το παγκάκι.
Μου είπε "ναι, όταν ήμουν καινούριος εδώ έκατσα μια φορά, και ήρθε κάποιος και με ρώτησε εάν θέλω να παίξουμε μαζί. Ένιωσα χαρούμενος. Και τώρα, όταν βλέπω παιδάκια να κάθονται εκεί, τα ρωτάω εάν θέλουν να παίξουμε με εμένα... Όλοι αυτό κάνουμε."
 
Τι υπέροχη ιδέα να υπάρχει σε κάθε αυλή σχολείου!
 
~~~
 
 

 
Εξαιρετική ιδέα!
Τι λέτε κι εσείς;
 
 



5 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα! Θα έπρεπε να γίνει viral κατά του bulling αυτό! Κάλλη μου το blog σου είναι πολύ όμορφο και για να πω την αμαρτία μου, ο χρόνος μου δεν με αφήνει να σε επισκέπτομαι όσο συχνά θα ήθελα, παρόλα αυτά με πολύ αγάπη σου δίνω το βραβείο Liebster! Μπες εδώ να δεις τις λεπτομέρειες http://lolmomsworld.blogspot.gr/2015/09/vraveio-liebster-me-mini-synenteuksh.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ και στο θέμα του bulling που είναι σε μεγάλη έξαρση πλέον στα ελληνικά σχολεία! Τιμή μου για το βραβείο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Το παραλαμβάνω και ετοιμάζω αναρτησούλα σύντομα! :)

      Διαγραφή
  2. Νομιζω οτι πρεπει να το προτεινουμε σε ολα τα σχολεια. Ακομα και αν δεν πλησιασει καποιο παιδι να προσφερει φιλια οι δασκαλοι θα καταλαβαινουν πως νιωθει καποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοπεύω να το τυπώσω και να το δώσω το κείμενο την Τρίτη στο σχολείο, να σου πω την αλήθεια!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.