Liebster Award for me ...and for you!


Είμαι πολύ χαρούμενη!! Και πως να μην είμαι, μιας και η αγαπημένη Τούλα από το blog της lolmomsworld μου έδωσε το βραβείο Liebster!! Είναι τόσο όμορφο όταν σου δίνουν βραβείο!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σας αρέσει το blog μου και το επισκέπτεστε, και τα σχόλιά σας!!

~ Μόλις παρέλαβα άλλη μία φορά αυτό το υπέροχο βραβείο, αυτή τη φορά από το blog mylittlekatana! Νέου blog στην bloggογειτονιά μας, από μαμά για την μικρή της κόρη! Με χαρά απαντώ στις ερωτήσεις που έθεσε, μετά από τις ερωτήσεις της lolmomsworld!

Ξεκινώ με τους κανόνες του βραβείου, οι οποίοι είναι οι παρακάτω...

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Το βραβείο έρχεται πακέτο με 10 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω.
Οι 5 πρόκειται για το blogging και οι 5 περί πιο προσωπικού...
Για να ξεκινήσω λοιπόν την συνέντευξη...
 
 
~ Οι απαντήσεις για το blog lolmomsworld...
 
1. Γιατί ξεκίνησες το blog σου;

Το Kalli's blog ουσιαστικά είναι το τελευταίο από μια σειρά blogs που είχα επιχειρήσει στο παρελθόν. Και είναι το προσωπικό μου, δηλαδή μοιράζομαι αυτό που μου αρέσει, ότι έχει να κάνει με την καθημερινότητα, κάτι που με προβλημάτισε, σαν μαμά ή σαν γυναίκα, κάτι που απασχόλησε τα παιδάκια, κλπ. Το Kalli's blog είναι περισσότερο ψυχοθεραπεία. Το hobby μου. Αυτό που κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου. Ένα μέρος που μπορώ να μοιραστώ ό,τι θέλω με πολλούς ανθρώπους με ίδια ενδιαφέροντα.


2. Περιέγραψε μας τι θα διαβάσει κάποιος όταν επισκεφτεί το blog σου. 
 
Στο blog υπάρχουν κάποιες στήλες σταθερές, όπως το εβδομαδιαίο μενού, το οποίο έχει αγαπηθεί πολύ, με ιδέες για το καθημερινό φαγητό, κάτι που όλες οι νοικοκυρές θεωρούμε πονοκέφαλο. Φυσικά και συνταγές, που μπορούμε να κάνουμε εύκολα και οικονομικά. Επίσης, κατασκευές για τα παιδιά αλλά και για το σπίτι και την οργάνωσή του. Μ' αρέσει πολύ η λογοτεχνία, οπότε θα βρείτε review από βιβλία που έχω διαβάσει, καθώς και συνεντεύξεις κατά καιρούς που μας έχουν παραχωρήσει αγαπημένοι συγγραφείς.
Η θεματολογία είναι μεγάλη, μιας και είναι μέσα από την καθημερινότητα της μαμάς με δυο παιδάκια.

 
3. Λίγα λόγια για την σχέση σου με άλλους bloggers.

Μέσα από τον χώρο του blogging έχω γνωρίσει πολλές αξιόλογες bloggers! Έχουμε αναπτύξει μια ομάδα που την χαρακτηρίζει ο αλληλοσεβασμός, η βοήθεια και η παρεΐστικη ατμόσφαιρα, με πολύ δόση όμως blogging! Είναι υπέροχο όταν γνωρίζεις ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα! Μιλάτε την ίδια "γλώσσα".


4. Τι ήταν εκείνο που σε δυσκόλεψε περισσότερο στην μέχρι τώρα πορεία σου στο blogging;

Ίσως ο χρόνος που μπορώ να αφιερώσω στο blogging. Ποτέ δεν είναι αρκετός.


5. Σε συζητήσεις με φίλους, αναφέρεσαι στο blog σου;

Η αλήθεια δεν το αναφέρω τόσο συχνά έως καθόλου. Είμαι αρκετά ντροπαλή για να το κάνω, διστάζω αρκετά.


6. Ποια είναι η ομορφότερη παιδική σου ανάμνηση;

Αχ τα Καλοκαίρια που ήταν ξένοιαστα στο εξοχικό μαζί με την γιαγιά και τον παππού!


7. Αν είχες την δυνατότητα να αλλάξεις κάτι στο κόσμο που ζούμε. Ποιο θα ήταν αυτό;

Σαν να λέμε Πλανητάρχης για μια μέρα; χεχεχε
Θα άλλαζα την ζυγαριά που αυτή τη στιγμή γέρνει κατά πολύ και μόνο προς τους λίγους, αυτούς που κρατάνε όλον τον πλανήτη στις τσέπες τους και εκμεταλλεύονται τα πάντα. Θέλω να πιστεύω ότι φτιάχνοντας αυτή την ισορροπία, θα ισορροπούσε και ο πλανήτης και η ανθρωπότητα. Θα είχαμε ειρήνη, ο κάθε λαός θα εκμεταλλευόταν ο ίδιος τον φυσικό του πλούτο.
Ουτοπικό;


8. Πως αισθάνεσαι για το αύριο των παιδιών μας; ασφάλεια ή ανασφάλεια;

Νομίζω πως όποιον κι αν ρωτήσουμε αυτή την εποχή που ζούμε, θα μας πει πως νιώθει μεγάλη ανασφάλεια.
Πόσο μάλλον όσοι έχουν παιδάκια. Μεγαλώνουν, σπουδάζουν, και στο τέλος θα συνεχίσουν να πληρώνουν για λάθη άλλων.


9. Τι σε ξεκουράζει και σε χαλαρώνει;

Το σπίτι μου με ξεκουράζει. Η ηρεμία όταν υπάρχει.
Το ιδανικό, η μονοήμερες ή ολιγοήμερες εκδρομές στο εξοχικό. Είναι το καταφύγιό μου.


10. Τι έρχεται πρώτο για σένα η οικογένεια σου ή η καριέρα σου;

Έχω αφήσει την εργασία μου στο παρελθόν για να μπορέσω να κάνω δεύτερο παιδάκι. Τότε η οικογένεια μπήκε πρώτη.
Το ιδανικό να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ των δύο. Αλλά εάν δεν μπορεί να υπάρξει, τότε η οικογένεια είναι για εμένα πάντα πρώτη.


 
~ Οι απαντήσεις για το blog mylittlekatana...
 
 
1. Γιατί αποφάσισες να ονομάσεις έτσι το μπλόγκ σου;

Μιας και είναι το προσωπικό μου blog ήθελα να έχει το όνομά μου ...Κάλλη! Είναι από το Καλλιόπη! Συνήθως με φωνάζουν και Πόπη, αλλά το Κάλλη ακούγεται πιο όμορφο, τι λες;
 

2. Ανέφερε 2 πηγές έμπνευσης για νέες αναρτήσεις.

Πρώτη και καλύτερη τα παιδιά μου! Μπορεί να μην το κάνω εμφανές σε όλες τις αναρτήσεις, αλλά θα μου δώσουν κάτι κάθε μέρα για να ξεκινήσω μια νέα ανάρτηση. Είτε είναι ένα νέο κατόρθωμα που έχουν κάνει, είτε ένα νέο βιβλίο που διαβάσαμε, ένα παιχνίδι, ένα "κόλπο" για να κάνουμε τις δύσκολες στιγμές διαβάσματος πιο υποφερτές κλπ.
Η δεύτερη πηγή έμπνευσης θα είναι μια κατασκευή που θα έχω κάνει ή μια έρευνα για οργάνωση. Μ' αρέσει η οργάνωση!
 

3. Αν υπήρχε κάτι που θα ήθελες να αλλάξεις στο μπλόγκ σου, τι θα ήταν αυτό;;

Ζηλεύω αφάνταστα όσες μπορούν και γράφουν αναρτήσεις ΚΑΙ στα αγγλικά ΚΑΙ στα ελληνικά!! Πως το καταφέρνετε; Πως;;;;
Κι όχι μόνο από θέμα γνώσεων της αγγλικής γλώσσας, αλλά και χρόνου!!!


4. Περιέγραψε την ιδανική για εσένα μέρα.

Ιδανική ημέρα είναι όταν είμαστε όλοι καλά από υγεία, πρωτεύον σε εμένα αυτό, και μετά όλα τα άλλα. Αν το πάω ακόμη πιο μακριά, θα πω να είμαστε εκδρομούλα, χαλαρά, χωρίς άγχος! Να απολαμβάνουμε την φύση!
Το πιο σημαντικό, όταν το βράδυ, που θα πάω να κοιμηθώ και αναλογιστώ πως ήταν η ημέρα μου, να έχουμε αποκομίσει όλοι μας και κάτι από όσα κάναμε!
 

5. Η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι σήμερα;
Είναι δύο! Η πρώτη όταν ήρθε στον κόσμο η κόρη μου και η δεύτερη όταν ήρθε στον κόσμο ο γιος μου!
 
 

Τώρα, αφού μάθατε μερικές από τις απόψεις μου και λίγο περισσότερο εμένα, ήρθε η ώρα να ανακρίνω μερικές blogger ακόμη...
Οι blogger που θα απαντήσουν στις ερωτήσεις που θα θέσω και θα παραλάβουν το βραβείο είναι:

1. voula&efsta...women'sblog
2. cheapsmarttoys
3. oopsblogara
4. swanocean
5. mommyjammi
6. littleboxofluv
7. mamagoesvintage
8. mamadoistories
9. mamaprotara
10. irodoulaktamousikatisasterakia

Πραγματικά προσπάθησα να βρω blog που να μην έχει πάρει καμία φορά το βραβείο! Μα όλες το έχουμε πάρει; Είμαστε super! :)

Οι ερωτήσεις που θα απαντήσει η κάθε μία από εσάς, 5 για το blogging και 5 επί προσωπικού, είναι:

1. Πως και γιατί ξεκίνησες το blogging;
2. Θα άλλαζες κάτι στο blog σου και τι;
3. Υπάρχει κάτι που δεν σου αρέσει στο blogging και τι είναι αυτό;
4. Τι σχέση έχεις με τους αναγνώστες σου;
5. Bloggάρεις επαγγελματικά, κι αν όχι θα ήθελες;
6. Ποια τα hobby σου;
7. Με τι ασχολήσε επαγγελματικά;
8. Τι θα άλλαζες στην ζωή σου;
9. Ποιος ο μεγαλύτερός σου φόβος;
10. Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σαν γονιό;


 
Good Luck
:)
 

16 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια!!! Σου αξίζει, το βραβειάκι και ευχόμαστε πολλά πολλά ακόμα σε όλα τα επίπεδα!
    Πραγματικά, το εβδομαδιαίο μενού, το αγαπήσαμε πολύ! Χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου!
    Φιλιά
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κονγκρατσουλέισονς που λέμε κι εμείς οι έλληνες στα αγγλικά! χαχαχαχα
    Μα δεν είναι τέλειο να βραβεύεσαι;;;;; Μπράβο για όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μ' αρέσει το "Κονγκρατσουλέισονς"!! χαχαχα
      Πραγματικά είναι υπέροχο όταν έχεις τέτοια ανταπόκριση!! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ την χάρηκα την "συνέντευξή" σου, Κάλλη μου!
    να χαίρεσαι τα παιδάκια σου , να έχεις ό,τι καλύτερο στη ζωή σου
    και να συνεχίσεις με χαρά αυτό το τόσο όμορφο και ενδιαφέρον μπλογκ.

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι Mini συνεντευξούλες τελικά είναι πολύ όμορφες! Μήπως να το προγραμματίζουμε κάθε τόσο και λιγάκι;
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητηρια Κάλλη για το βραβείο!!! Είναι πολύ όμορφο να σε βραβεύουν!!! Ευχαριστώ πολύ και για την δική μου επιλογή ... χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί η αλυσίδα αυτή απλωθηκε μοιράζοντας αγάπη και τώρα μου επιστρέφεται για τρίτη φορά!!Εύχομαι τα καλύτερα και στα υπόλοιπα Blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια το βραβειάκι αυτό έχει κάνει μεγάλο κύκλο, και για εμένα αυτή ήταν η 2η φορά που το λαμβάνω! Πάντα απολαμβάνω τις ερωτήσεις-απαντήσεις γιατί, όπως είπαν και τα υπόλοιπα κορίτσια, γνωριζόμαστε λίγο καλύτερα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ χάρηκα τις απαντήσεις σου Κάλλη μου... Η αλήθεια είναι ότι μόνο κάπως έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα!!!! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου!!!! Αλλά επειδή το έλαβα πριν από λίγες ημέρες από την Ίριδα (mamagoesvintage) έχω γράψει ήδη μια αναρτησούλα!!! Θα μπω όμως στην ανάρτηση να την ενημερώσω και για το δώρο που μου έκανες!!!! Ξανά σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα για το βραβειάκι για 2η φορά!! Θα ήθελα πολύ να απαντούσες και στις δικές μου ερωτήσεις για να σε γνωρίσουμε λίγο παραπάνω!! Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!!! Μπράβο σου, Κάλλη μου!!!
    Και σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ που τίμησες και το δικό μου blogάκι με βραβείο!!!!
    Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου Ειρήνη!! Τα συγχαρητήριά μου και σε εσένα!! Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι κι ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σου για να σε γνωρίσουμε καλύτερα!! Keep blogging!!

      Διαγραφή
  8. να πω ενα μυστικο? δεν εχω πάρει ποτέ...χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα αξίζεις και αυτά αλλά και πολλά ακόμα βραβεία και στο εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου, πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου, με βρίσκουν όλες σύμφωνη. Keep Blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.