No Coffee Day

4:48 μ.μ.

Κι όμως υπάρχουν και αυτές οι ημέρες που μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι και μέχρι να ξανά κοιμηθείς το βράδυ, δεν έχεις προλάβει να πιείς ούτε μισή γουλιά καφέ! Μη σου πω να μυρίσεις καν καφέ! Όσες μανούλες και επιπλέον εργαζόμενες με καταλαβαίνεται. Μια τέτοια ημέρα ήταν και η σημερινή. Και δεν το μετάνιωσα καθόλου!


Μάλιστα, λέω να το κάνω σύστημα. Έτσι για αλλαγή. Ο αγαπημένος μου καφές είναι ο ελληνικός, βαρύ γλυκός και με μπόλικο καϊμάκι παρακαλώ! Η αλήθεια τώρα το Καλοκαίρι δεν με πολύ τραβάει για να πίνω ζεστό καφέ ...όσο κι αν μου αρέσει. Οπότε, μιας και οποιοσδήποτε άλλος καφές δεν με ικανοποιεί το ίδιο, λέω να κάνω μια αλλαγή στην καθημερινότητά μου για να δω και πως θα μου φανεί... τι αλλαγή ουσιαστική θα γίνει... ή δεν θα γίνει ( ; ) Βρίσκω δικαιολογίες τώρα, καταλαβαίνετε.

Όταν αρχίζεις και εξαρτάσαι από κάτι, είτε λέγεται καφές είτε κάπως-αλλιώς, πιστεύω δεν είναι καλό. Τι θα γίνει εάν μια μέρα ξαφνικά δεν το έχεις αυτό-το-κάτι που εξαρτάσαι; Θα τρελαθείς;


Και δεν εννοώ να βρεις υποκατάστατο ...αυτή η λέξη δεν μου αρέσει. "Υποκατάστατο"... μου βγάζει κάτι που είναι "υπό" και όχι-καλό.
Να βρεις κάτι που θα σου ταιριάξει εξ ίσου και ίσως να είναι και καλύτερο!
Όπως το απλό δροσερό νεράκι! Που κάνει και πολύ καλό, και επιπλέον το Καλοκαίρι το χρειαζόμαστε σε λίτρα πολλά! Πλέον έχω μερικά μικρά μπουκαλάκια στο ψυγείο και σε κάθε ευκαιρία θα πιώ από μια γουλιά, ή θα το έχω μαζί μου ενώ κάνω δουλειές. Τελικά με αυτόν τον τρόπο πίνω πολύ περισσότερο νερό!!
Ή το υπέροχο επίσης δροσερό τσαγάκι σε πολλές πολλές γεύσεις! Το λατρεύω!
Αν κάτσω να το σκεφτώ, θα βρω και άλλα, όπως απολαυστικά milkshake! 

Δεν είπαμε ότι δεν θα ξανά πιούμε ποτέ άλλοτε καφέ ...αλλά δεν θα είναι πλέον από τις συνήθειες που επικεντρώνεσαι και εξαρτάσαι κάθε μέρα, κάθε πρωί.
Και εδώ να τονίσω ότι δεν είμαι κατά του καφέ ...το αντίθετο! Τον λατρεύω τον καφέ! Η εξάρτησή του είναι αυτή που προτιμώ να μην έχω...
Λέτε να ελαττωθούν και τα νεύρα που έχω;; Ή οι αϋπνίες;;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.