Το δικό μου make up για το Καλοκαίρι!


Το Καλοκαίρι δεν θέλουμε να χρησιμοποιούμε πολλά προϊόντα μακιγιάζ και βασικά δεν μου αρέσει να τα νιώθω απάνω μου. Θέλω όμως να καλύψω και τις ατέλειες στην επιδερμίδα μου...

Ο λόγος για το νέο αέρινο make up της Yves Rocher που είναι αυτό που λέει ... αέρινο!! 
Σε πρακτική ελαφριά κασετίνα με καθρεφτάκι και σφουγγαράκι, που μπορώ να το έχω μαζί μου όπου πάω για φρεσκάρισμα... αν και τελικά δεν χρειάζεται, μιας και μένει στην θέση του για πάρα πολύ ώρα, το ίδιο και το μακιγιάζ το υπόλοιπο!!

Μόλις ανοίξεις την συσκευασία, σου έρχεται μια ελαφριά και διακριτική ευχάριστη μυρωδιά. Η υφή του είναι μεταξύ compact και υγρού make up. 
Πατάς ελαφριά με το σφουγγαράκι το make up και ταμπονάρεις στην αρχή στο πρόσωπο. Αμέσως νιώθεις μια δροσερή αίσθηση στην επιδερμίδα σου, βελούδινη και ελαφριά.
Μόλις ταμπονάρεις όλο το πρόσωπο, περνάς ελαφριά για να στρώσεις το make up.

Τυχόν ατέλειες ή διχρωμίες έχουν καλυφθεί και η επιδερμίδα δείχνει ομοιόμορφη και λαμπερή στην στιγμή!
Επιπλέον δεν νιώθω ότι έχω make up στην επιδερμίδα μου! Τόσο αέρινο είναι!

Η Yves Rocher έχει φτιάξει ένα βίντεο για την ιδανική εφαρμογή του...


Πραγματικά είναι πολύ γρήγορη η εφαρμογή του και ιδανικό για το Καλοκαίρι, μιας και πρώτον είναι ελαφρύ αλλά παράλληλα καλύπτει, δεύτερον χαρίζει στην επιδερμίδα λάμψη και φωτεινότητα και δείχνει ομοιόμορφη.
Όταν το αφαίρεσα αργότερα με το ντεμακιγιάζ μου, ένιωθα την επιδερμίδα μου να έχει παραμείνει ενυδατωμένη, σε αντίθεση με άλλα make up που πολλές φορές την αφήνουν μη-ενυδατωμένη και μπουκωμένη γιατί δεν την αφήνουν να αναπνεύσει.
Επιπλέον, θα πρέπει να πω ότι είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Μπαμπάσου και ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν.





2 σχόλια:

  1. Έχω φιλη που δουλεύει στη Γερμανία και με εχει ζαλισει με αυτην την εταιρεια! Τι τιμες εχουν τα προϊόντα; και στην Ελλαδα μονο στα notos τη βρισκουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει άδικο η φίλη σου Ελένη :) Η Yves Rocher στην Ελλάδα κινείτε με συνεργάτες, δηλαδή ο κάθε ένας έχει προσωπικό κωδικό πελάτη στην εταιρεία. Έτσι, οι τιμές είναι πολύ πιο χαμηλές από του καταλόγου. Ένας από τους συνεργάτες είναι η σελίδα που μας προτείνει τα προϊόντα Yves Rocher Popi Piraeus. Επικοινώνησε μαζί τους για ό,τι απορία :)

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.