35 χρόνια είναι αυτά!


Είναι γεγονός ...έγινα 35 χρονών!! 
Όχι, δεν τα κρύβω τα χρόνια μου και 
όχι ακόμη δεν έχω αποκτήσει άσπρα μαλλιά!!



Άλλωστε μέσα σε αυτά τα 35 χρόνια έγιναν πολλά, 
καλά και άσχημα. 
Και όλα άφησαν από ένα σημαδάκι 
για να μπορώ να προχωρήσω παρακάτω 
...στα καλά, που ανυπομονώ για τα καλύτερα!
...και στα άσχημα, γιατί κάθε χρόνο γίνομαι και πιο σοφή και μπορώ να τα αντιμετωπίζω!  




Ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω! 

Στα 35 χρόνια μου λοιπόν που έφεραν μνήμες στην οικογένειά μου για εκείνη την ημέρα που ήρθα στον κόσμο, σε μια κλινική του Πειραιά! 
Στα 35 χρόνια μου, που μου έφεραν τις δυο μου αγάπες!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για όλες τις ευχές που μου στείλατε!
Εύχομαι έστω τα μισά να ακούστηκαν κάπου εκεί ψηλά!


Χρόνια μου πολλά!!





7 σχόλια:

  1. Χρονια σου Πολλα,οτι επιθυμεις,υγεια κ αγαπη🎀🎁🎂🎈🎆🎇🎉🎊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και καλά με πολλές πολλές μικρές ευτυχισμένες στιγμές που θα σου δίνουν όμως έξτρα δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε κορίτσι μου, να χαίρεσαι τα χρόνια σου. Όταν κάθε χρόνο γινόαστε καλύτεροι άνθρωποι, σοφοί και εκτιμάμε την κάθε στιγμή της ζωής μας κι αυτά που έχουμε, να μην φοβάσαι τπν χρόνο. Τα καλύτερα μα πάνω απ' όλα ΥΓΕΙΑ!!!😘🎈🎉🍰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία πάνω από όλα, όπως είπες!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! ^_^

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά ,υπέροχα ,δημιουργικά. Με αγάπη και υγεία πανω απο όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.