Η σπηλιά του junior

11:53 π.μ.
Πολύ βολική τελικά η κουκέτα του junior... τόσο σε εξοικονόμηση χώρου όσο και για πολύ παιχνίδι! Φαντασία να έχεις, που ο junior διαθέτει αρκετή, και φτιάχνεις νέους κόσμους!

Η σπηλιά του junior kalli's blog



Ο χώρος κάτω από το κρεβάτι προσφέρει αρκετό αποθηκευτικό χώρο για βιβλία, παιχνίδια αλλά και κενό χώρο για κουκλάκια και δημιουργία! Σήμερα αποφάσισε να το μετατρέψει σε σπηλιά! Ήταν αρκετή ώρα στο δωμάτιό του και αυστηρά ανακοίνωσε να μην τον απασχολήσουμε γιατί κάτι ετοιμάζει... θα μας φώναζε όταν ήταν έτοιμος. Μου ζήτησε χαρτιά, ταινία διπλής όψης, ψαλίδι και πήρε και μια μεγάλη κουβερτούλα φλις. Με ρώτησε για 2 λέξεις να του γράψου στα αγγλικά... μα τί τις θέλει αυτές τις λέξεις;;
Μα τί θα κάνει πάλι;;

Υπομονή λοιπόν εγώ... μετά από λίγα λεπτά με φώναξε! Και ιδού...

Με το ένα χαρτί έφτιαξε μία πινακίδα για την είσοδο... το στερέωσε με την ταινία διπλής όψης.

Με το άλλο χαρτί μία ταμπέλα για την έξοδο... το στερέωσε με την ταινία διπλής όψης.

Από τις τάβλες του κρεβατιού κρέμασε νυχτεριδούλες φτιαγμένες από χαρτί με τον τρόπο που είχε φτιάξει στους σελιδοδείκτες.

Κοίτα μαμά, μπορώ να κοιμάμαι εδώ αν θέλω ή να διαβάζω βιβλία με τον φακό μου! 

Σκέφτομαι να του βάλω ένα στρωματάκι σε αυτόν τον χώρο ώστε να μπορεί να ξαπλώνει πιο άνετα, μαζί με τα μαξιλάρια του και τα αρκουδάκια του. 
Μεταξύ μας ...μπορεί να με βρείτε κι εμένα που και που σε αυτήν την υπέροχη γωνιά που έφτιαξε... 




6 σχόλια:

  1. Ακόμα και τώρα θα ήθελα να ήταν έτσι το δωμάτιό μου :P
    Μπράβο του που έχει τόση δημιουργικότητα και συγχαρητήρια που τον στηρίζεις σε ότι κάνει!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σου πω θα μετακομίσω κι εγώ εκεί ^_^ έτσι πρέπει να στηρίζουμε τα παιδιά μας! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Σε όλα τα παιδάκια αρέσει να φτιάχνουν τη.. φωλιά τους :) γι'αυτό και μπαίνουν μέσα στην ντουλάπα, κάτω από το τραπέζι κλπ.. πολύ ωραία ιδέα υλοποίησε ο μικρός σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, κάτω από ένα τραπέζι ήμουν ή μέσα σε ντουλάπια! Τα παιδιά έχουν φαντασία και εμείς πρέπει να τα στηρίζουμε :)

      Διαγραφή
  3. Πράγματι, υπέροχη η φαντασία του! Κι εμένα μου φαίνεται πολύ χουχουλιάρικο το δωμάτιο έτσι!
    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.