Σε όσους κάνανε το μπαλκόνι τους νησί

12:51 μ.μ.
Υπάρχουν και αυτά τα Καλοκαίρια που δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Μα και πάλι, πως πρέπει να είναι;

photo by https://www.thespruce.com

Εστιάζοντας στα θετικά, έχουμε το σπίτι μας, την υγεία μας, αξιοπρεπή διαβίωση, αγάπη, χαρά.
Να μωρέ, είναι και κάποια άλλα, οι λεπτομέρειες, που κάνουν στην καθημερινότητα μια μικρή διαφορά... όπως ας πούμε η θάλασσα, η παραλία, οι διακοπές, να μπεις σε ένα καράβι για όπου πάει για καμιά εβδομάδα. Αυτές τις λεπτομέρειες που δεν υπήρχαν φέτος. Και πέρσι όμως το ίδιο ήταν.

Και αυτά τα social media που δεν σωπαίνουν καθόλου, δεν πάνε διακοπές να κάνουν ένα brake να ξεκουραστούν, να κάνουν ένα reboot βρε παιδί μου. Μα συνεχώς και αδιάκοπα, σε κάθε ανανέωση σελίδας εμφανίζουν νέες φωτογραφίες από μέρη που μόνο θάλασσα έχουν και υπέρ καταναλωτισμό.
Το εξωτικό μπαλκονήσι σου είναι σταθερό σε τέτοια views.

Όπως όλα κάνουν το κύκλο τους και τελειώνουν, έτσι το Καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του, οι διακοπές στο τέλος τους και νέα απελπισμένα post που φτάνουν στο τέλος τους όλα και επιστρέφουν στην πραγματικότητα.
Αναρωτιέμαι ...ευτυχώς που δεν πήγα διακοπές και δεν έχω τέτοια απελπισία και κατάθλιψη.

Φυσικά αστειεύομαι.
Η ειρωνεία και η ματαιότητα των πραγμάτων φαίνονται λίγο περισσότερο σε τέτοιες περιόδους. Αυτό που δεν έχεις, θέλεις. Κι αυτό που έχεις, δεν σου φτάνει.

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όσους λοιπόν κάνανε το μπαλκόνι τους νησί.




2 σχόλια:

  1. "Κάνε τον χειμώνα καλοκαίρι, κάνε το μπαλκόνι σου νησί, ό,τι θέλει ο άνθρωπος καρδιά μου το μπορεί" τραγουδάει ο Κότσιρας κι εγώ αγαπητή μου έχω να σου σχολιάσω αυτό ακριβώς! Η ευτυχία δεν βρίσκεται στις παραλίες, τις φωτογραφίες και τα social media, αλλά στα σπίτια και στην καρδιά μας. Μπορεί να μην το συνειδητοποιούμε πάντα και κάποιες φορές να απογοητευόμαστε με διάφορα, όμως θέλω να πιστεύω ότι δεν χάνουμε την ουσία τελικά... έτσι δεν είναι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Μαρία μου! Αυτός ήταν ο σκοπός των σκέψεών μου. Χανόμαστε πολλές φορές σε πράγματα μη ουσιαστικά. Προσωπικά διανύω μία περίοδο απογοήτευσης του άδικου των καταστάσεων. Αλλά μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα και μέσα στην ζωή. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.