Κίτρινο και Γκρι

12:13 μ.μ.

Κάθε τέτοια εποχή κάνει ο κάθε ένας τον απολογισμό του. Τι πήρε και τι έδωσε ο παλιός χρόνος. Τι θα φέρει ο νέος.



Το Κίτρινο και το Γκρι είναι τα χρώματα για το 2021 με βάση την Pantone. Φυσικά οι επιλογές βασίζονται τόσο στην μόδα, όσο και συμβολικά. Ένας συνδυασμός χρωμάτων που μεταδίδουν ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας.

Κάνεις δεν ξέρει τι θα φέρει ο νέος χρόνος και δεν μπορεί κανείς να το ελέγξει. Το μόνο που μπορεί ο καθένας από εμάς να ελέγξει είναι οι πράξεις του, τα λόγια του. Να είμαστε ένας  καλύτερος εαυτός από τον χθεσινό κι αυτό όχι μόνο σε ημέρες όπως η πρωτοχρονιά. Μα σε καθημερινή βάση.

Για εμένα το 2020 παρόλα τα άσχημα και δύσκολα που έφερε για όλο τον κόσμο, είχε και καλές στιγμές. Μπορεί να ήταν πιο λίγες από άλλες χρονιές, αλλά υπήρχαν. Σαν άνθρωπος, από την φύση μου, ακόμη και η πιο μικρή στιγμή μπορεί να είναι γεμάτη χαρά, αγάπη, ευτυχία. Είμαι fan του μότο "η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά πράγματα". 

Το 2020 ήταν ένα έτος ενδοσκόπησης για εμένα, δεχόμενη τα θετικά, μα κυρίως τα αρνητικά του χαρακτήρα μου (κακά τα ψέματα, όλοι έχουμε κάτι στον χαρακτήρα μας που δεν μας αρέσει). Βάζοντας διαφορετικές βάσεις ή μάλλον καλύτερα, εξελίσσοντας τις ήδη υπάρχουσες. Αφήνοντας ο,τι αρνητικό γινόταν μακριά και αντιμετωπίζοντας διαφορετικά ο,τι αρνητικό δεν μπορεί να απομακρυνθεί. Αγκαλιάζοντας και συμφιλιώνοντας παρελθόν με παρόν, κάτι που ήταν το πιο δύσκολο από ο,τι έχω κάνει μέχρι στιγμής. 

Συμφιλιώθηκα με το γεγονός πως σχέσεις πάνε κι έρχονται, είτε επειδή κάποιες έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους, είτε επειδή απλά δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να ανθίσουν. 

Αν μη τι άλλο, αυτός ο χρόνος τα πράγματα μόνο καλύτερα μπορούν να γίνουν. Πείτε με αισιόδοξη, μα γιατί να μένεις απαισιόδοξος, με θυμό; Μόνο εξουθενωτικό μπορεί να είναι. 

Η ευχή για το 2021, σαφώς Υγεία για όλο τον κόσμο, και έναν καλύτερο κόσμο! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.