Η πρόταση γάμου μου!

10:03 μ.μ.

Σήμερα για κάποιο λόγο, μυστήριο για εμένα, ήθελα να γράψω για την πρόταση γάμου που μου έκανε το άντρας μου. Είμαστε μαζί κοντά 9 χρόνια, τα τελευταία 5 όμως παντρεμένοι. Στην διάρκεια των 4 ετών που ήμασταν ελεύθεροι μου είχε κάνει προτάσεις γάμου 3 φορές. Κάθε φορά κατά την διάρκεια ενός δείπνου σε εστιατόριο, πολύ ρομαντικά! Άλλη φορά στην παραλία! Πάντα με την συνοδεία ενός δαχτυλιδιού! Πάντα με μία υπόσχεση και μία ελπίδα για να πω το 'ναι'. 

Αλλά... τον παίδεψα για να είμαι ειλικρινής! Ώσπου η σχέση ωρίμασε, όπως λέω. Ετοιμαζόμασταν για το γάμο με την έννοια ότι μαζεύαμε χρήματα. Η κορούλα μου όμως, η οποία έχει γενέθλια σήμερα, μας πρόλαβε! Έναν Ιούνιο. Χάρηκα πάρα πολύ, το ίδιο και ο άντρας μου. Το νοιώσαμε ότι ήταν ότι πιο φυσικό θα μπορούσε να έρθει κι ας μην συζούσαμε καν! Έτσι, μέσα σε 2-3 μήνες όλα είχαν ετοιμαστεί για τον γάμο. Νυφικό-τραπέζι-εκκλησία-κουστούμι, τα πάντα! 

Ένα απόγευμα όμως, κι ενώ καθόμασταν στο καναπέ, του είπα "δεν μου έχεις κάνει επίσημη πρόταση γάμου όμως!"... πάντα στην πλάκα! Δεν το εννοούσα σας το ορκίζομαι! Λέω αλήθεια καλέ! Εκείνος όμως, το πήρε στα σοβαρά!

Τι είχε σκεφτεί το μυαλουδάκι του; Να σας πω κάτι εδώ. Ο άντρας μου ενεργεί αυθόρμητα. Έβλεπε στην τηλεόραση λοιπόν το "Πάμε Πακέτο" και πήρε τηλέφωνο για να ζητήσει από την εκπομπή να μας φιλοξενήσει και να μου κάνει πρόταση γάμου στον αέρα!! Ναι, ναι μου έκανε πρόταση γάμου στην τηλεόραση, μπροστά από χιλιάδες θεατές!! 

Δεν μπορώ να σας περιγράψω το πως ένοιωσα. Η αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαινα τι γινόταν! Μου ήρθε ουρανοκατέβατο! Το πιστεύεται ότι μία φορά το είδα μαγνητοσκοπημένο; Η συγκίνηση στα ύψη. Σημειωτέον... κι οι γονείς μου ήταν εκεί, οι οποίοι ξέρανε κι αυτοί το τι και το πως. Η μόνη που δεν ήξερε τι θα της ερχόταν ήμουν εγώ! 

Απίστευτη εμπειρία και ξεχωριστή πρόταση γάμου που θα την θυμόμαστε για πάντα. Οποιαδήποτε πρόταση γάμου κι αν μου έκανε, οποιοδήποτε τρόπο κι αν διάλεγε πάλι το ίδιο θα έλεγα. Γιατί ξέρω ότι ο άντρας μου είναι ξεχωριστός για εμένα. Οπότε, ποτέ δεν με κάνει να βαριέμαι δίπλα του. Αυτό από μόνο του λέει πολλά :-)

Για κάθε έναν νομίζω, η πρόταση γάμου ήταν κάτι ξεχωριστό. Έχω ακούσει για ανθρώπους που δεν πιστεύουν στον ρομαντισμό, πράγμα που δεν το καταλαβαίνω πως γίνεται, αλλά και πάλι έχουν για εκείνους ξεχωριστές προτάσεις γάμου. Είναι μία ιδιαίτερη στιγμή, πως να το κάνουμε; Στην δική μας περίπτωση, απλά το μοιραστήκαμε με χιλιάδες τηλεθεατές! Ακόμη και σήμερα, μετά από 5 έτη, συναντώ ανθρώπους στον δρόμο που τους φαίνομαι γνωστή από κάπου (;)!

Η δική σας πρόταση γάμου, πως έγινε; Θέλετε να την μοιραστείτε; Με έποιασε το ρομαντικό μου, τι να κάνω; Παρθενάκι στο ζώδιο... καταλαβαίνετε!

2 σχόλια:

  1. Την έχω ξανακούσει την πρόταση γάμου σου, ή μάλλον την έχω διαβάσει κι αλλού. Μετά από αυτό έγραψα εκείνο το κατεβατό με τα ευτράπελα του δικού μου γάμου. Η πρόταση; Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο όπως γονάτισμα και τα συναφή αλλά ήταν επίσημη πρόταση γάμου!
    Να είστε πάντα αγαπημένοι και να χαιρόσαστε την οικογένεια σας ακόμα και στις δυσκολίες!
    Φιλάκια πολλά πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλαααααα!!!! χαχαχα Μπράβο στον άντρα σου τον θαυμάζω! Εδώ αλλοι δεν κάνουν ούτε 1 φορά πρόταση κ εκείνος εκανε 3 κ μαλιστα στον "αερα"!!!! Μπράβο του! Να είστε αγαπημένοι κ ερωτευμένοι κούκλα μου! Μπράβο του κ πάλι...πολύ ενθουσιάστηκα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.