Συνέντευξη - Παιχνίδι γνωριμίας

4:14 μ.μ.
Η blog-φίλη Αναστασία από το ιστολόγιο "Μια μοντέρνα γυναίκα...παλαιών αρχών" με κάλεσε σε... συνέντευξη για να γνωριστούμε καλύτερα. Αχ τι με βάζετε και κάνω Κυριακάτικα. 11 ερωτήσεις λοιπόν περιμένουν απαντήσεις και 11 φίλες θα καλέσω για να απαντήσουν σε 11 νέες ερωτήσεις που θα τους κάνω εγώ. Λοιπόν... βαθιά ανάσα και ξεκινάμε...

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; Μακαρόνια να είναι... και ότι να΄ναι!! Είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε;

2. Τι δουλειά ήθελες να κάνεις όταν μεγαλώσεις; Τελικά τι έκανες;
Από παιδί άλλαζα πάντα γνώμη για το τι θα γίνω... μια χορεύτρια έλεγα βλέποντας τις μπαλαρίνες με τα φρου-φρου, μια αστρονόμος... για το οποίο έχω κάνει πρόσφατα ανάρτηση! Πάντα με μάγευε το Σύμπαν! Τελικά ακολούθησα τα βήματα των γονιών μου και έγινα γραφίστας.

3. Έχεις κάποια φοβία (π.χ. κλειστοφοβία);
Φοβίες ναι είχα και έχω. Κάποιες τις έχω αντιμετωπίσει, όπως το σκοτάδι. Κάποιες άλλες όπως ο σεισμός δεν αντιμετωπίζεται με τίποτα!

4. Ποιο τίτλο θα έδινες  στη ζωή σου, μέχρι αυτή τη στιγμή;
Τίτλο; Κοίτα να δεις που έχω κολλήσει σε αυτή την ερώτηση...  Πειράζει να το προσπεράσω;

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ρητό; 
Ότι είναι να γίνει, θα γίνει.

6. Ποιες τρεις λέξεις θα χρησιμοποιούσες για τον εαυτό σου;
Ειλικρινής, Ευαίσθητη, Διπλωμάτης!

7. Ποια δουλειά στο σπίτι βαριέσαι να κάνεις; 
Όχι άλλο ξεσκόνισμα!!!

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Το πράσινο, της αισιοδοξίας! Αν και πιο μικρή ήταν το ροζ...

9. Ποιο αντικείμενο έχει για σένα μεγάλη συναισθηματική αξία;
Αυτό που δίνετε από γενιά σε γενιά... τα ενθύμια που λέμε, μπορεί να είναι μια απλή φωτογραφία, μπορεί να είναι ένα βάζο, μπορεί να είναι ένα έπιπλο. Αυτή τη στιγμή στο σπίτι μου έχω πολλά τέτοια αντικείμενα... δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Ίσως, ένα βιβλίο όπου έχει γράψει η γιαγιά μου για εμένα, το οποίο μετά θα γράψει η μαμά μου, μετά εγώ, και καλώς εχόντων των πραγμάτων τα παιδιά μου...

10. Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα; (εκτός από τη γέννηση του παιδιού σου / των παιδιών σου)Μέχρι τώρα είναι η ημέρα που γνώρισα τον σύντροφό μου (πέρα από την ημέρα που έφερα στον κόσμο τα παιδάκια μας όπως είπες).

11. Αν ήσουν αόρατος για μια μέρα τι θα έκανες;
Χα! Θα έμπαινα στην Βουλή και όποιον έπαιρνε σβάρνα! 


Οκ, απαντήσαμε στις ερωτήσεις... Μένει να καταθέσω τις δικές μου ερωτήσεις για τις επόμενες 11 φίλες... Οι ερωτήσεις λοιπόν είναι:

1. Εάν είχες την δυνατότητα να μείνεις κάπου αλλού, που θα ήταν αυτό;
2. Ποιό είναι το όνειρο που δεν έχεις πραγματοποιήσει;
3. Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο, άνευ παιδιών;
4. Σου αρέσει το θέατρο ή ο κινηματογράφος;
5. Ποιά είναι η εργασία σου;
6. Πες μου κάτι θετικό και κάτι αρνητικό για εσένα.
7. Ποιό είναι το μεγαλύτερό σου χούι;
8. Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου;
9. Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανοιώσει και θα ήθελες να 'διορθώσεις';
10. Εάν είχες μια μηχανή του χρόνου τι θα έκανες;
11. Ποιά είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει;

Οι 11 φιλενάδες που θα λάβουν τις ερωτήσεις και πρέπει να απαντήσουν είναι:


Σας εύχομαι μια υπέροχη Κυριακή, αν και εδώ είναι συννεφιασμένη και βροχερή.
:-)

3 σχόλια:

  1. Διάβασα με χαρά τις απαντήσεις σου Κάλλη μου. Πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου στην 7η και 9η απάντηση. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Κάλλη μου και καλή εβδομάδα! σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση αλλά την είδα κατόπιν εορτής, αφού έκανα την ανάρτηση, οπότε θα αναφέρω την πρόσκληση αλλα έχω απαντήσει σε άλλες ερωτήσεις, δεν πειράζει έτσι??? φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. #Αναστασία, τελικά οι δουλειές ποτέ δεν τελειώνουν αλλά είναι ένας τρόπος εκτόνωσης!

    #Pela, δεν πειράζει, εννοείτε! Χαλάω χατήρι εγώ; χαχα έρχομαι να δω απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.