Άνοιξη αργείς ακόμη;

8:22 μ.μ.

Έχει μπει Μάρτιος, το έχετε καταλάβει; Ο πρώτος μήνας της Άνοιξης! Τι αν μας τίμησε με την παρουσία του; Τι κι αν έχει ανθίσει η αμυγδαλιά που βλέπω από το μπαλκόνι μου; Κάνει πολύ κρύο και παγωνιά τις τελευταίες ημέρες, το οποίο λένε ότι θα κρατήσει για λίγο ακόμη.

Μα καλή μου Άνοιξη, έλα γρήγορα, γιατί πέρα από το κρύο που δεν μου αρέσει καθόλου, βλέπεις είμαι παιδί του Καλοκαιριού εγώ εδώ που τα λέμε, και πέρα από τις ιώσεις και αλλεργίες, δεν μπορώ να βάλω άλλο πετρέλαιο και δεν μπορώ να ανάβω άλλο την σόμπα ή το κλιματιστικό. Βλέπεις, οι τσέπες μου αδειάσανε. 

Καλή μου Άνοιξη, θέλω επιτέλους να βγω με τα παιδάκια μου έξω, στην ύπαιθρο και να θαυμάσουμε τα όμορφα λουλουδάκια σου. Μπορεί να φτιάξουμε κάνα στεφανάκι και να στολίσουμε τα μαλλάκια μας. Να τρέξουμε πάνω στο καταπράσινο γρασίδι και να κάνουμε πικ-νικ. Να μαζέψουμε ήλιο και σιγά σιγά να βγάλουμε τα μπουφάν και τα μακρυμάνικα. 

Καλή μου Άνοιξη, όσο κι αν ξέρω πως θα έρθεις κάποια στιγμή, ειλικρινά είμαι πολύ ανυπόμονη! Μήπως έχεις κρυφτεί πίσω από τα σύννεφα που έχουν γεμίσει τον ουρανό; Μήπως ξεκουράζεσαι κι άλλο από πέρσι; 

Καλή μου Άνοιξη αργείς ακόμη;

...και όπως είπε μία φίλη "καλύτερα να έρθει Καλοκαίρι μια και καλή, δεν θέλω τις αλλεργίες"... αλλά μην το πάρεις κατάκαρδα καλή μου Άνοιξη... είναι που δεν μπορούμε άλλο το κρύο και την κλεισούρα!

1 σχόλιο:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.