Ίσως, το πιο Τρελό πράγμα που έχω κάνει ποτέ.

12:42 μ.μ.
Μετά από ένα χρόνο αφού γέννησα τον υιό μου, καταφέραμε να πάμε Μήνα του Μέλιτος με τον άντρα μου. Η έκπληξη ήταν ότι δεν μου είχε πει που. Φτάσαμε λοιπόν στο Ντουμπάι. Θα ήθελα πολλά να πω για αυτόν τον τόπο, αλλά σε αυτήν την ανάρτηση θα επικεντρωθώ στο Water Park of Wild Wadi.


Πρόκειται για ένα τεράστιο πάρκο με νεροτσουλήθρες, πισίνες, μπαρ, εστιατόριο και πολλές εκδηλώσεις. Έχει πολλά παιχνίδια με το νερό για μικρούς και μεγάλους. Ένα από τα πιο ακραία για μεγάλους που είχε ήταν μία πολύ ψηλή νεροτσουλήθρα, απότομη, όπως την βλέπετε στην φωτογραφία παρακάτω.

Για να καταλάβετε το ύψος για το οποίο πρόκειται πρέπει να δείτε αυτήν την φωτογραφία...


Από το πύργο που βλέπεται, είναι η πρώτη φωτογραφία και η θέα που βλέπεις όταν ανεβαίνεις εκεί απάνω. Ανεβαίνεις αρκετά σκαλιά. Προσοχή δεν είναι για ανθρώπους με υψοφοβία!! Μιας και ανέβεις δεν μπορείς παρά να ακολουθήσεις τις οδηγίες του υπαλλήλου και να ...κάνεις την προσευχή σου!! 

Η στάση που πρέπει να έχει το σώμα σου είναι αυτή ακριβώς που βλέπεται στην πρώτη φωτογραφία. Δεν πρέπει να σηκώσεις κεφάλι, δεν πρέπει να μετακινήσεις το σώμα σου, δεν πρέπει να μετακινηθείς ούτε εκατοστό. 

Η ταχύτητα είναι μεγάλη με το που κατεβαίνεις και η αίσθηση είναι απίστευτη! Στην κυριολεξία ότι πετάς! Με το που άφησα τα χέρια και κατάλαβα ότι άρχιζα την κατηφόρα, γιατί είχα κλειστά τα μάτια οφείλω να ομολογήσω στην αρχή, νόμιζα πως πρέπει να ήμουν στον αέρα. Δεν ένοιωθα την τσουλήθρα! Η  θέα εκπληκτική! Σε συναρπάζει! Σου κόβει την ανάσα η όλη εμπειρία! Η αδρεναλίνη φτάνει στα ύψη! 

Όταν πια έχεις κατέβει και σηκώνεσαι, αντιλαμβάνεσαι μόνο τότε τι έχεις κατέβει. Δεν ξέρω εάν τρομάζεις με την θέα του εγχειρήματος πριν το κάνεις ή αφού το έχεις κάνει με τον εαυτό σου που τα κατάφερες!

Εάν θα το ξανά έκανα; Ναι, με χίλια! 


6 σχόλια:

  1. Αχ γιατι μου το κανεις αυτο;Και γω πηγα μηνα του μελιτος dubai και μετα Maurice και απο τοτε σκεφτομαι να ξαναπαω αλλα δεν το εχω καταφερει.Το παρκο το εχω βαλει στο ματι εδω και καιρο.Ειναι και ωραιο ξενοδοχειο.Εννοειται οτι δεν θα παω πουθενα αλλου εκτος απο jumeirah.Αχ τι μου κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χεχεχεχεχε
    Πήγες Ντουμπάι και δεν πήγες στο πάρκο;; Ευκαιρία λοιπόν να το ξανά επισκεφθείς για αυτό το λόγο ;-) Το ξενοδοχείο είναι ονειρικό! Δεν πήγαμε εκεί, αλλά το είδαμε από έξω. Μένεις έκπληκτος από τα τεράστια κτίρια στο Ντουμπάι. Τότε που πήγαμε δεν είχε ανοίξει ακόμη και το ψηλότερο κτίριο...τον επόμενο χρόνο άνοιξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία! Τώρα θα ξέρω τι να αποφύγω όταν, κάποια στιγμή - στο όνειρο μου χαχαχα-, πάω στο Ντουμπάϊ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί να το αποφύγεις παιδί μου; χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω!!!!φαίνεται τέλεια!!Αξέχαστη εμπειρία ε? Δεν ξέρω τώρα πια αν θα το έκανα...απορώ πως πήγαινα σε waterpark παλιά και τα έκανα όλα!!! με τα χρόνια μου φαίνεται αλλάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εντάξει!!μπορεί να είχα αφήσει την τελευταία μου πνοή κατεβαίνοντας!!~μπράβο τολμηρή Κάλλη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.