Βαλς με δώδεκα Θεούς, της Λένας Μαντά τώρα και στην TV

Το αγαπημένο βιβλίο της Λένας Μαντά, Βαλς με Δώδεκα Θεούς, έγινε τηλεοπτική σειρά! Ήρθε στην Ελλάδα και προβάλετε από το κανάλι του ΑΝΤ1. Συνιστώ όσοι δεν έχετε διαβάσει το βιβλίο να το διαβάσετε πρώτα και μετά να δείτε την σειρά.

Το πρώτο επισόδειο που παίχτηκε την Δευτέρα, το είδα μέσω της διαδικτυακής σελίδας του καναλιού, και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις που ελπίζω να παραμείνουν μέχρι τέλους! Τόσο από την απόδοση από το βιβλίο, όσο και από τους ηθοποιούς. Έκπληξη για εμένα ήταν ο Στράτος Τζώρτζογλου που είναι πιό γοητευτηκός από ποτέ, μιας και ομολογώ δεν είμαι από τις πιο ένθερμες θαυμάστριές του!

Κάτι που επιπλέον θέλω να τονίσω είναι ότι η παραγωγή είναι Κυπριακή! Έλειπε κάτι τέτοιο από την Ελληνική τηλεόραση! Μην το χάσετε κάθε ημέρα στις 5.00μμ στον ΑΝΤ1!

Δείτε το πρώτο επισόδειο στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=oy_k3aarea_d_q%3d

Και την περίληψη του βιβλίου εδώ:
http://www.psichogios.gr/site/Books/show?cid=22070

Ήδη έβγαλα από την βιβλιοθήκη μου το βιβλίου για να το ξαναδιαβάσω :-)

2 σχόλια:

  1. Η μαν΄τα μου αρέσει πολύ! Το συγκεκριμένο βιβλίο όμως δεν το έχω διαβάσει! Αν και δουλεύω εκείνη την ώρα θα το βλέπω στο internet!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Κάθυ μου! Ναι είναι υπέροχο βιβλίο! Να αναμένω εντυπώσεις από την σειρά; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.